• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

قاتل و زورگیر کیش دستگیر شد + جزئیات

  • کد خبر : 14741
  • 21 بهمن 1397 - 18:34
قاتل و زورگیر کیش دستگیر شد + جزئیات

با هوشیاری واقدام به موقع نیروی انتظامی، متهم به قتل وزورگیری در جزیره کیش دستگیر شد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در پی اقدام به موقع پلیس کیش، فردی که روز گذشته اقدام به زورگیری و قتل در کیش کرده بود، بلافاصله دستگیر شد.

متهم، شانزدهم بهمن ماه با انگیزه اشتغال وارد جزیره کیش شده بود که شامگاه ۲۰ بهمن با قصد زورگیری از پشت سر به یکی از شهروندان جزیره حمله و پس از مضروب نمودن وی با ضربات متعدد چاقو، نسبت به ترک محل اقدام نمود.

این گزارش حاکیست، طی تماس تلفنی شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر حمله به یکی از شهروندان، فرمانده انتظامی ویژه کیش و دادستان جزیره به همراه تیم بررسی جرم با هدف تسریع دررسیدگی به موضوع به محل جرم مراجعه می نمایند.

متهم که معتاد به مواد مخدر و دارای سابقه شرارت، زورگیری، اخاذی، استعمال، حمل و نگهداری مواد مخدرو مشروبات الکلی، قاچاق و حمل سلاح و ضرب و جرح عمدی با چاقو در استانهای جنوب شرقی کشور است در ادامه اقدامات خود به یکی از فروشگاههای مواد غذایی وارد شده و با هدف زورگیری با دو شهروند دیگر درگیر و آنان را مورد اصابت چاقو قرار می دهد.

در این زمان با تشدید اقدامات پلیسی در سطح شهر و محدوده وقوع جرم، پلیس متهم را در حین ارتکاب جرم دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داد.

بر اساس گزارش ارائه شده از دو شهروندی که دراین درگیری دچار آسیب دیدگی شده اند یکی از مراجعان دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود که به صورت سرپایی درمان، اما مصدوم دیگر همچنان در بیمارستان به سر می برد و تحت درمان است.

گفتنی است پلیس، همواره در تلاش است منطقه آزاد کشور را که از امنیت بالایی برخوردار است، در صورت وقوع چنین اتفاقات ناخوشایند اما غیرقابل پیش بینی در اسرع وقت موضوع را پیگیری و به نتیجه برساند.

در این مسیر جای دارد از تلاش اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در جهت شفاف سازی موضوع و گردش صحیح اطلاعات از یک سو و تعامل و همراهی خوب شهروندان جزیره کیش از سویی دیگر که با عدم نشر شایعات ، نیروی انتظامی را در جهت حفظ نظم، آرامش و امنیت این جزیره یاری می کنند، تقدیر وتشکر به عمل آوریم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14741

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اسم مقتول چیست