• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

پیام تبریک مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش به مناسبت روز جهانی کارگر

  • کد خبر : 30452
  • 08 اردیبهشت 1403 - 16:01
پیام تبریک مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش به مناسبت روز جهانی کارگر

محسن نظر پور در پیامی ضمن تبریک یازدهم اردیبهشت” روز جهانی کارگر ” از زحمات جامعه کارگری کیش برای حفظ آراستگی، طراوت و شادابی فضای سبز و محیط شهری تجلیل کرد.

متن پیام بدین شرح است:

به نام خدا
فرارسیدن یازدهم اردیبهشت را به همه کارگران زحمت کش کشور به ویژه کارگران شریف و پرتلاش جزیره زیبای کیش تبریک عرض می نمایم.

کارگران شریفی که با تلاش شبانه روزی علاوه بر کسب رزق حلال عامل مهمی در رونق و آبادانی کشور بوده و نقش موثری درتوسعه و تحول اقتصادی این سرزمین پهناور ایفا می کنند.

جزیره زیبای کیش نیز برای حرکتی مستمر و موثر در مسیر رونق اقتصادی ، دستیابی به جایگاهی شایسته در عرصه گردشگری و ایجاد زیرساخت ها و ارائه خدمات مطلوب شهری به تلاش هوشمندانه و هدفمند کارگران این جزیره زیبای مرجانی تکیه کرده است. بی تردید در تمام فصول سال به ویژه ایام پرتردد نظیر تعطیلات نوروز و یا روزهای گرم تابستان زحمات بیدریغ کارگران ضامن حفظ آراستگی، نظافت و طراوت و شادابی معابر و اماکن عمومی و همچنین رفاه بیشتر ساکنان و گردشگران است.

ضمن ارج نهادن به زحمات ارزشمند و تلاش شبانه روزی کارگران ارجمند، از درگاه پروردگار مهربان برای تمامی کارگران پرتلاش جزیره کیش، سعادت ، شادکامی و موفقیت روز افزون خواستارم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30452
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.