• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

خرده فروشان مواد افیونی کیش دستگیر شدند

  • کد خبر : 30395
  • 06 اردیبهشت 1403 - 11:39
خرده فروشان مواد افیونی کیش دستگیر شدند

رییس پلیس پیشگیری و عملیات کیش گفت: طرح کاهش آسیب های اجتماعی همچون گذشته با قدرت و قوت از ابتدای امسال در جزیره کیش در حال اجرا است.

به کزارش کیشوندنیوز، سرهنگ”سید مسعود میر حسینی” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، بیان داشت: یکی از اولویت های فرماندهی انتظامی ویژه کیش برخورد با خرده فروشان مواد افیونی در سطح محلات آلوده است که به صورت مستمر و شبانه روزی از سوی پلیس دنبال می شود.

معاون عملیات و رئیس پلیس پیشگیری کیش افزود: در زمینه برخورد با افرادی که در سطح محلات، پارک ها و مناطق آلوده اقدام به خرده فروشی مواد مخدر می کنند اقدامات بسیار خوبی توسط پلیس پیشگیری با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر صورت گرفت و به صورت مستمر طرح های پاکسازی در محیط های آلوده اجرا می شود.

سرهنگ”میر حسینی” تصریح کرد: از ابتدای سال جاری با هدف شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد افیونی، اجرای طرح پاکسازی در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت و ۱۸ نفر خرده فروش دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: از کیشوندان عزیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص خرید و فروش موادمخدر را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30395
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.