• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

دستگیری ۲۵ هنجارشکن در اجرای طرح رعد در پارک های کیش

  • کد خبر : 21091
  • 13 بهمن 1399 - 13:41
دستگیری ۲۵ هنجارشکن در اجرای طرح رعد در پارک های کیش

معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه کیش از دستگیری ۲۵ نفر افراد هنجارشکن در اجرای طرح رعد در پارک ها و تفرجگاه های این جزیره خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید مسعود میرحسینی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: با اجرای طرح در قالب ارتقاء امنیت اجتماعی توسط کارکنان پلیس کیش، تعداد ۲۵ نفر افراد هنجار شکن شامل سارق، خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در پارک ها و تفرجگاه های کیش دستگیر شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با  اشاره به برخورد قاطع و در چارچوب قانون پلیس با هنجار شکنان حوزه عفاف و حجاب  و سگ گردانی در خیابان های جزیره کیش، افزود: برخورد با هنجارشکنان و افرادی که اقدام به سگ گردانی می کنند از خواسته های مردمی بوده که این امر در دستور کار پلیس کیش قرار داشته که در چارچوب مقررات با این هنجار شکنان برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس پیشگیری کیش افزود: در طول برگزاری این طرح دادستان کیش حمایت های لازم را داشته و مجوزهای مورد نیاز را صادر کردند، پرونده های متهمان تکمیل و برای رسیدگی به مرجع محترم قضائی ارجاع داده شده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه کیش هدف از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی را تحقق بهینه مطالبات مردمی عنوان و تاکید کرد: برای موفقیت در این عرصه، پلیس آمادگی بهره مندی از ظرفیت مردمی را دارد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21091
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.