• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

تشکر امام جمعه کیش از نیروی انتظامی برای اقدامات در حوزه حجاب و عفاف

  • کد خبر : 30373
  • 05 اردیبهشت 1403 - 22:15
تشکر امام جمعه کیش از نیروی انتظامی برای اقدامات در حوزه حجاب و عفاف

امام جمعه کیش در پیامی، به تشریح ضرورت رعایت حجاب و عفاف جامعه پرداخت و از اقدامات نیروی انتظامی در این زمینه قدردانی کرد.

به گزارش کیشوندنیوز، امام جمعه کیش در پیامی، به تشریح ضرورت رعایت حجاب و عفاف جامعه پرداخت و از اقدامات نیروی انتظامی در این زمینه قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی ویکی از مهمترین موضوعاتی است که موجب استحکام خانواده و جامعه می گردد و از نظر شرعی و قانونی واجبی است که رعایت آن لازم بوده و تضعیف آن تبعات سنگین برای فرد بی حجاب و جامعه اسلامی به بار می آورد، از این رو نظام و امت اسلامی نمی تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.

دشمنان دین و نظام اسلامی که نتوانستند از راههای مختلف به این نظام مقدس ضربه بزنند با جنگ شناختی و ترکیبی بدنبال تضعیف اعتقادات دینی، ترویج هنجارشکنی و بی حرمتی به موازین شرعی در جامعه اسلامی هستند.

بر همگان لازم است در مقابل این فتنه دشمنان نیز با هوشیاری و بصیرت بایستند و یکبار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب نموده و برای عزت و سرفرازی نظام اسلامی و مردم عزیز و شریف ایران اسلامی تلاش نمایید.

بدیهی است همه دستگاه ها و مردان و زنان مومن و قانونمند کشور عزیزمان نسبت به این امر مسئولیت دارند، از این رو لازم است با تعامل منطقی، معتدل و حساب شده برنامه ریزی و اقدام نمایند و ضمن اهتمام وافر و قاطعیت کامل در جلوگیری از هرگونه بی قانونی و هنجارشکنی بر اساس قوانین کشور و ضوابط شرعی، از ایجاد دو قطبی ها ، تفرقه و تقابل در جامعه پرهیز نمایند.

از آحاد مردم شریف مان نیز تقاضا داریم با التزام به امر حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور تلاش دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب و کشور عزیزمان، تلاش را یکبار دیگر ناکام گذاشته و با مسئولان نظم و امنیت همکاری نمایند. همچنین از جامعه نخبگان انتظار می رود در جهت بصیرت افزایی، حفظ اخوت و مودت اسلامی و جذب حداکثری با عنایت کامل منویات مقام معظم رهبری ، حضوری موثر در عرصه جهاد تبیین داشته باشند.

و در پایان از زحمات و تلاش همه مردم و دستگاهها به ویژه نیروی انتظامی جهت تثبیت هویت فرهنگی حفظ و ترویج ارزشها در جامعه اسلامی و صیانت از آرمانهای امام بزرگوار(ره) و شهدای گرانقدرمان، صمیمیانه تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال مزید توفیقات این عزیران را خواستاریم و خدا قوت عرض می نمایم.

بدیهی است در کنار این اقدامات ،جهاد تبیین و دفاع منطقی و مستدل از ارزشها و بصیرت افزایی و آگاه سازی آحاد مردم نسبت به فتنه های دشمنان و نیز اهتمام به رویکرد اصلاحی و جذب حداکثری و اخوت و مودت اسلامی و اقدامات معتدل و منطقی و توجه کامل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مورد تاکید می باشد.

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

علیرضا بی نیاز
امام جمعه جزیره کیش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30373
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.