• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

از کشف ۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر تا دستگیری ۳۲۰ نفر افراد هنجارشکن

  • کد خبر : 20139
  • 05 آبان 1399 - 15:17

فرمانده پاسگاه مرزی دریایی شهید سید نورخدا موسوی از کشف ۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۳۲۰ نفر افراد هنجار شکن در شش ماهه نخست سال در ورودی بندرگاه کیش خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، ستوانیکم”ساسان درویشی” فرمانده پاسگاه مرزی دریایی شهید سید نورخدا موسوی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران این پاسگاه طی مدت شش ماهه سال ۱۳۹۹ موفق به کشف ۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ شدند که در این راستا نیز بیش از ۲۰۰ نفر افراد لامکان و معتاد متجاهر از جزیره کیش ترد گردیدند.

درویشی افزود: کشف بیش از ۱۱۰۰۰ نخ سیگار از دیگر اقدامات ماموران پایگاه مرزی دریایی شهید سید نور خدا موسوی بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۳۲۰ نفر از افراد هنجار شکن در ۶ ماهه نخست سال دستگر شدند تأکید کرد: در شش ماه نخست سال میزبان بیش از ۵۰ هزار نفر مسافر از طریق شناور های مسافربری با بیش از ۲هزار سفر دریایی و همچنین بیش ۲۱ هزار خودرو سبک و سنگین در جزیره کیش بوده ایم.

ستوانیکم درویشی با تأکید بر آمادگی و هوشیاری پلیس به قاچاقچیان موادمخدر و هنجارشکنان هشدار داد: سوداگران مرگ و افراد هنجار شکن بدانند، طرح های برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و تقویت کنترل مبادی ورودی جزیره با قدرت توسط پلیس در حال انجام است و کیش برای آنها جای امنی نخواهد بود.

فرمانده پاسگاه مرزی ساحلی شهید سید نورخدا موسوی بندرگاه خاطرنشان کرد: ماموران این پاسگاه با آمادگی کامل و با تلاش شبانه روزی اجازه نخواهند داد که سوداگران سودجو و افراد هنجارشکن با توزیع و ورود موادمخدر و ترویج ناهنجاری به جزیره زیبای کیش فضای پاک این منطقه گردشگری را آلوده سازند و از همه شهروندان درخواست داریم هرگونه مورد مشکوک را از طریق خط ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20139
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ♥️♥️♥️