• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

کلاهبرداری با وعده ویزای کانادا

  • کد خبر : 20591
  • 24 آذر 1399 - 21:56
کلاهبرداری با وعده ویزای کانادا

رئیس پلیس کیش از دستگیری متهمانی که تحت عنوان متخصص در امور اخذ روادید کانادا و ارسال تصاویر ویزاهای جعلی به متقاضیان، آنان را فریب و وجه زیادی دریافت می‌کردند خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز، سرهنگ ” علی اصغرجمالی ” در تشریح جزئیات این خبر افزود: پس از دریافت خبری مبنی بر سوء استفاده افرادی با نام دو شرکت تجاری برای صدور ویزای اقامت درکانادا و دریافت مبالغی از شهروندان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی های پلیسی مشخص گردید این اقدام متهمان کلاهبرداری است و با به کار بردن شگردهای خاص تحت عنوان متخصص در امور اخذ روادید کانادا و ارسال تصاویر ویزاهای جعلی به عنوان نمونه به متقاضیان، آنان را فریب داده و وجه زیادی دریافت می کردند.

علی اصغرجمالی افزود: متهمان با قراردادن تصویر روادید جعلی در صفحه فضای مجازی خود سعی در جذب مشتریان داشتند و پس از دریافت وجه به بهانه های مختلف سیر مراحل صدور را به تعویق انداخته و بعد از اعتراض متقاضیان مبنی بر طولانی شدن زمان تحویل روادید گاهاً با عدم پاسخ و تهدید مواجه می شدند.

فرمانده انتظامی ویژه کیش تصریح کرد: با حمایت دستگاه قضایی و پیگیری ۳۵ نفر شاکی هر دو متهم دستگیر که در بازرسی از محل حضور آنها اوراق جعلی کشف و به بزه انتسابی خود اعتراف کردند.

انتهای پیام/ ۱۰۱۲

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20591
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.