• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3
با حضور رئیس جمهور

آغاز به کار ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران IRANEXPO 2024

  • کد خبر : 30459
  • 09 اردیبهشت 1403 - 1:12
آغاز به کار ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران  IRANEXPO 2024

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با حضور ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان، عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت و دیگر مسئولان و فعالان داخلی و خارجی این حوزه گشایش یافت.

به گزارش کیشوندنیوز، سید‌ابراهیم رئیسی در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران که در محل اجلاس سران برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه فضای رقابتی و یک کنش جمعی ایجاد می‌کند تا برای رفاه اجتماعی از مسیر توسعه تجارت، صادرات و گسترش تعاملات اقتصادی عمل شود.

وی یادآور شد: همچنین برگزاری این رویداد موجب ارتقاء اقتصادی در کشور، منطقه و همه جهان است. این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

رئیس‌جمهور با بیان این‌که «ایران در عرصه‌های مختلف می‌تواند برای جهان نوآوری داشته باشد»، تاکید کرد: این نمایشگاه دستاوردهای جوانان ما را نشان می‌دهد که تهدید و تحریم را به فرصت بدل کرده‌اند. ترجمان این نمایشگاه و رویداد بزرگ اقتصادی، تجاری و صادراتی آن است که ما توانسته‌ایم و بازهم می‌توانیم.

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران اکسپو) از امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز (تا ۱۲ اردیبهشت) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد. این نمایشگاه میزبان بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از بیش از ۱۰۰ کشور جهان خواهد بود که اقدام به مذاکره و برقراری تعاملات تجاری با بزرگ‌ترین برندهای صنعتی ایران در حوزه‌های صنعتی مختلف خواهند کرد.

در این نمایشگاه پنج روزه، محصولات و دستاوردها در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساحتمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی عرضه می‌شود.

نمایشگاه ایران اکسپو بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در ارتباط با بازارهای بین المللی با حضور گسترده مناطق آزاد کشورمان از جمله سازمان منطقه آزاد کیش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30459
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.