• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

رونمایی از پوستر نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش

  • کد خبر : 30380
  • 05 اردیبهشت 1403 - 10:40
رونمایی از پوستر نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش

نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری، هتل، رستوران، فست فود، کافی شاپ، تجهیزات و صنایع وابسته (HORTEX) در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از فیدار آریا، عباس زینل نیا مجری برگزاری نمایشگاه نیز در این آیین با اشاره به اهمیت توجه به صنعت گردشگری و ظرفیت های کیش در این حوزه تاکید کرد: رویدادهای نمایشگاهی همواره در صنایع مختلف مورد توجه بوده است و ما به دنبال ایجاد برند برتر نمایشگاهی در حوزه گردشگری کیش هستیم.

وی هم افزایی مجموعه های همراستا در صنعت گردشگری، حمایت از محصولات صنایع خلاق، برند سازی، برگزاری کارگاه های آموزشی، ارتقاء دانش و آگاهی فعالان این عرصه و ارائه آخرین دستاوردهای صنعت گردشگری در بخش های مختلف را ازاهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

حضور فعالان عرصه های گردشگری از مناطق آزاد، برخی از کشورهای همسایه و حاشیه خلیج فارس، حمایت وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و حضور شرکت های دانش بنیان از مواردی است که مجری برگزاری نمایشگاه به آن اشاره کرد.

گفتنی است؛ سه رویداد مهم سمپوزیوم هتلداری با محوریت جامعه هتلداران، گردهم آیی بلاگرهای گردشگری و گردهم آیی سرآشپزهای ایرانی با رویکرد تحول در پذیرایی و صنعت غذا در هتل از برنامه های جنبی این نمایشگاه خواهد بود.

نخستین نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش ( هورتکس) ۳۰ اردیبهشت تا ۲ خرداد از ساعت ۱۷ تا ۲۳ میزبان علاقمندان به صنعت گردشگری است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30380
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.