• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

جلسه تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه کیش برگزار شد

  • کد خبر : 990
  • 14 مهر 1395 - 17:01
جلسه تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه کیش برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با حضور فرمانده سپاه استان هرمزگان و مسئولان جزیره کیش در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد. به گزارش کیشوند نیوز، در این مراسم علی اصغر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان […]

مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با حضور فرمانده سپاه استان هرمزگان و مسئولان جزیره کیش در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

به گزارش کیشوند نیوز، در این مراسم علی اصغر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان و حجت الاسلام علیدادی امام جمعه کیش به سخنرانی پرداختند.

در ادامه این مراسم سرهنگ حسن صنعتکاران، با اشاره به اینکه  انقلاب برای ایران اسلامی سربلندی به ارمغان آورد گفت: خداوند متعال را شاکرم که به ما عزت و شرف پاسداری از انقلاب را عطاب فرمود. انقلابی که سبب عزت ما در خاورمیانه و جهان اسلام شده است.

وی افزود: نزدیک به ۲۷ ماه در جزیره کیش خدمت کردم که این دوران خدمت در کیش از سویی بسیار شیرین و از سوی دیگر به لحاظ مسئولیتی برای من بسیار سخت بود زیرا خون شهدا بار سنگینی را برای این مسئولیت ایجاد کرده است.

وی مردم کیش را ولایت مدار خواند و اظهار کرد: دین به مدد حضور پررنگ روحانیون در کیش غریب نیست و خدا را شکر مساجد رونق بسیار خوبی دارند.

سرگرد ابراهیم خادمی زاده نیز از اعتماد و حکم فرمانده سپاه امام سجاد(ع) در اعطای مسئولیت فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه کیش تشکر کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم با کمک و حمایت مدیران و مسئولان کیش، اهداف و دستاوردهای سپاه پاسداران را در جزیره کیش به منصه ظهور برسانیم.

در این مراسم با اهداء لوح تقدیر از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و دیگر نهادها از خدمات و تلاش های حسن صنعتکاران فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش تقدیر شد و حکم مسئولیت ابراهیم خادمی زاده به عنوان فرمانده جدید قرائت شد.

پخش کلیپی از عملکرد ۲۷ ماهه حسن صنعتکاران از دیگر بخش های این مراسم بود.

مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با حضور فرمانده سپاه استان هرمزگان و هئیت همراه و مسئولان جزیره کیش صبح امروز در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

سرگرد ابراهیم خادمی زاده پیش از این به عنوان جانشین ناحیه مقاومت بسیج در بندرلنگه فعالیت می کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=990
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.