• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

ویژه برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در کیش برگزار می شود

  • کد خبر : 13305
  • 06 آبان 1397 - 19:44
ویژه برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در کیش برگزار می شود

فرمانده سپاه کیش گفت: همزمان با سراسر کشور برنامه های متنوعی در هفته بسیج دانش آموزی با همکاری بسیج سپاه کیش و آموزش و پرورش کیش برگزار می شود.

به گزارش کیشوند نیوز، سرگرد ابراهیم خادمی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با اشاره به آغاز هفته بسیج دانش آموزی از ۶ تا ۱۳ آبان از اجرای برنامه های متنوع با محوریت بسیج دانش آموزی در کیش خبرداد.

وی با اشاره به نخستین روز از هفته بسیج دانش آموزی اظهار کرد: دانش آموز بسیجی اخلاق و پایداری عنوان اولین روز از این هفته است که با غبارروبی مزار شهدا در ساعت ۸ونیم صبح در مزار شهدای گمنام مسجد امام حسن مجتبی(ع) و دیدار با امام جمعه کیش اغاز شده و با برگزاری مانور رسانه ای جبهه مقاومت سایبری، افتتاح مسابقات نقاشی در مدارس با موضوع استکبار ستیزی و نمایشگاه عکس با موضوع عفاف و حجاب در مدارس ادامه خواهد یافت.

فرمانده سپاه کیش دانش آموز بسیجی، ایثار و تعالی معنوی را عنوان دومین روز از این هفته برشمرد و افزود: در این روز مراسم عزاداری اربعین حسینی توسط هیئت های دانش آموزی برگزار می شود.

دانش آموز بسیجی خلاقتی و نوآوری، دانش آموز بسیجی، بصیرت و ولایت مداری، دانش آموز بسیجی انتظار و عدالت خواهی به گفته خادمی زاده عناوین روزهای سوم تا پنجم از این هفته خواند و افزود: نشست نهضت ما زنده ایم دختران، مسابقه ورزشی( دو و دوچرخه سواری) برگزاری مسابقات علمی، حضور سازمان یافته دانش آموزان بسیجی در نماز جمعه و دیدار از خانواده شهدا از جمله برنامه های این روزهاست.

وی با اشاره به برگزاری صبحگاه سراسری در واحدهای مقاومت و تجلیل از دانش آموزان فعال، برگزاری یاد واره شهید فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش آموز، اجرای پدافند غیرعامل در دبیرستان پسرانه الغدیر، برگزاری نشست معرفتی و بصیرتی ویژه فرماندهان واحدهای مقاومت، حضور سازمان یافته دانش آموزان بسیجی در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در ۱۳ آبان با عنوان دانش آموز بسیجی، مقاومت و استکبار ستیزی و دانش آموز بسیی شجاعت و آرامان خواهی را از دیگر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی عنوان کرد.

به گفته فرمانده سپاه کیش راهپیمایی روز ۱۳ آبان با حضور گسترده مردم و دانش آموزان بسیجی از ساعت ۹ و نیم صبح از میدان ساحل آغاز شده و تا اسکله بزرگ کیش ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13305
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.