• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

آغاز بهره برداری از بروزترین دستگاه ماموگرافی دیجیتال در بیمارستان کیش

  • کد خبر : 30345
  • 28 فروردین 1403 - 17:10
آغاز بهره برداری از بروزترین دستگاه ماموگرافی دیجیتال در بیمارستان کیش

به گزارش کیشوندنیوز، روز سه شنبه مورخ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ مراسم آغاز بهره‌برداری از به روزترین دستگاه ماموگرافی سه بعدی دنیا در بیمارستان کیش برگزار شد. این مراسم با حضور جمعی از مدیران و مسئولین بیمارستان و سازمان منطقه آزاد کیش ، دبیر محترم موسسه خیرین سلامت کیش ، رئیس محترم مرکز بهداشت کیش و اصحاب محترم رسانه […]

به گزارش کیشوندنیوز، روز سه شنبه مورخ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ مراسم آغاز بهره‌برداری از به روزترین دستگاه ماموگرافی سه بعدی دنیا در بیمارستان کیش برگزار شد.

این مراسم با حضور جمعی از مدیران و مسئولین بیمارستان و سازمان منطقه آزاد کیش ، دبیر محترم موسسه خیرین سلامت کیش ، رئیس محترم مرکز بهداشت کیش و اصحاب محترم رسانه برگزار شد .

دکتر براتی رئیس بیمارستان کیش در این مراسم ضمن قدردانی از تمامی کسانیکه از خرید تا بهره برداری این دستگاه که مطالبه جدی کیشوندان عزیز بوده است توضیحات جامع و کاملی در خصوص این دستگاه ارائه کرد.

براتی گفت : از شایع ترین علل مرگ در بانوان سرطان پستان است که با غربالگری و تشخیص به موقع قابل پیشگیری و درمان می باشد .

لازم بذکر است نحوه نوبت دهی جهت استفاده بانوان گرامی از خدمات دستگاه ماموگرافی با دستور پزشک معالج و با تعیین وقت قبلی بصورت حضوری می باشد و همچنین خدمات ارائه شده تحت پوشش کلیه بیمه های پایه و مکمل می باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30345
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.