• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
6

فرمانده سپاه کیش: صحنه‌گردان جنگ غزه آمریکا است

  • کد خبر : 29172
  • 13 آبان 1402 - 4:58
فرمانده سپاه کیش: صحنه‌گردان جنگ غزه آمریکا است

فرمانده سپاه ناحیه کیش گفت: بی‌شک صحنه‌گردان جنگ غزه آمریکا است و رژیم صهیونیست یک نمایندگی و بخشی از خودشان است که به وجود آورده‌اند.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از هرمز، محمد میرزاده، فرمانده سپاه ناحیه کیش اظهار کرد: در یک بررسی تاریخی می‌توان پی برد که جامعه دانش‌آموزی ما در سال ۱۳۵۷ پیامی را از حضرت امام خمینی (ره) دریافت کردند و به آن لبیک گفتند؛ هنگامی که گستردگی حضور دانش‌آموزان به پیام امام اتفاق افتاد؛ رژیم منحوس پهلوی احساس خطر کرد و جامعه علمی دانش‌آموزی که آگاهی‌های لازم را داشته، وارد صحنه شده که هم از انرژی لازم برخورد بودن و هم شور انقلابی داشتند؛ راهی نداشت جز اینکه به دانش‌آموزان حمله کند و کشتار ۱۳ آبان اتفاق افتاد.

فرمانده سپاه ناحیه کیش افزود: اصل داستان لبیک دانش‌آموزان و گرایش آنها به سمت انقلاب اسلامی، پیروی از امام راحل و حمایت همه‌جانبه و حضور گسترده آنها در صحنه‌های انقلابی بود.

میرزاده با بیان اینکه آمریکا صحنه‌گردان جنگ رژیم صهیونیستی با مردم مظلوم غزه است، مطرح کرد: رژیم صهیونیستی فرزندخوانده و ناخلف امریکا و انگلیس است که در قیمومت آنها قرار دارد و یک نمونه کوچک و مینیاتوری استکبار است که در منطقه غرب آسیا حضور دارد.

وی تصریح کرد: رژیم منحوس صهیونیستی به‌تنهایی هیچ هویتی ندارد و همه هویتش از آمریکا، انگلیس و غربی‌ها است و اهداف آنها را پیاده‌سازی می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه کیش گفت: صهیونیست جنایتکار در مقابل گروه کوچکی از شاخه‌ حماس هم از بعد اطلاعاتی، امنیتی و نظامی شکست خورد سریع از ولی خودش کمک خواست و آنها نیز به کمکشان آمدند هم از لحاظ تسهیلات که سلاح‌ها ارسال می‌شود هم حضور مستقیم آمریکایی‌ها که ناوها و سلاح‌های خودش را مستقر کرده‌ و مدیریت صحنه جنگ را بر عهده گرفته است؛ زیرا می‌داند رژیم کودک‌کش صهیونیستی از خودش قدرتی ندارد.

میرزاده تأکید کرد: بی‌شک صحنه‌گردان جنگ غزه آمریکا است و رژیم صهیونیست یک نمایندگی و بخشی از خودشان است که به وجود آورده‌اند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی ابزاری برای رسیدن به خواسته‌های استکباری‌شان است و از آن حمایت می‌کنند و در حال حاضر نیز اتفاقاتی که در غزه می‌افتد مسئولیتش با آمریکا است.

فرمانده سپاه ناحیه کیش خاطر نشان کرد: جامعه جهانی و آزادی‌خواهان عالم از دست داشتن آمریکا در مسائل فلسطین کاملاً آگاه هستند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29172
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.