• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

احتمال انتخاب حجت الاسلام و المسلمین «حسن علیدادی سلیمانی» بعنوان امام جمعه کرمان

  • کد خبر : 7970
  • 27 آبان 1396 - 11:04
احتمال انتخاب حجت الاسلام و المسلمین «حسن علیدادی سلیمانی» بعنوان امام جمعه کرمان

در حالی که از چند ماه قبل شایعه حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی به عنوان امام جمعه جدید شهر کرمان به گوش می رسید، حال طبق اخبار رسیده این شایعه قوت گرفته و در حال تبدیل شدن به واقعیت است.

حجت الاسلام حسن علیدادی امام جمعه کیشبه گزارش کیشوند نیوز، پس از چندین ماه از استعفای حجت الاسلام والمسلمین سیدیحیی جعفری که به علت کهولت سن درخواست شده؛ نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه جدید کرمان معرفی می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در دیدار با فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان با اعلام این خبر که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه جدید کرمان به زودی معرفی می شود، افزود:  ۳۸ سال در سمت امامت جمعه کرمان ادای وظیفه کردم اما به علت کهولت سن از رهبر معظم انقلاب اسلامی درخواست استعفا کرده ام. اصرارهای زیادی که از سوی مقامات به بنده شد که در پست خود بمانم اما استقامت کردم زیرا  توان این کار را ندارم.
آیت الله سید یحیی جعفری افزود: این سمت به فرد جوانتری محول می شود که از توانایی جسمی کافی برای ادای وظیفه برخوردار باشد و به زودی امام جمعه جدید کرمان معرفی و ان شاءالله مایه خیر و صلاح ، انقلاب ، کشور و استان خواهد بود.

محمدرضا نژادحیدری روزنامه نگار و فعال سیاسی استان کرمان نیز در توئیت خود با اشاره به خبر معرفی نماینده جدید ولی فقیه و امام جمعه کرمان نوشت:

“ظاهرا حجت الاسلام علیدادی امام جمعه فعلی کیش امام جمعه کرمان می شود. مراسم تودیع آیت الله جعفری نیز همین هفته برگزار می شود”.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7970
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.