• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

مرکز آموزشی پژوهشگاه رویان در کیش راه اندازی شد

  • کد خبر : 30532
  • 16 اردیبهشت 1403 - 16:10
مرکز آموزشی پژوهشگاه رویان در کیش راه اندازی شد

عاون آموزشی پژوهشگاه رویان گفت: در راستای توسعه همکاری‌های بین المللی، مرکز آموزشی این پژوهشگاه در جزیره کیش ایجاد شد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، روح الله فتحی با بیان اینکه این مرکز آموزشی ذیل تفاهم نامه سازمان منطقه آزاد کیش با جهاد دانشگاهی ایجاد شد، اظهار کرد: شرایط جغرافیایی کیش و ظرفیت‌های این جزیره در گردشگر پذیر بودن آن سبب شد تا جهت توسعه همکاری‌های بین المللی و عمل به رسالت آموزش اجتماعی، مرکز آموزشی پژوهشگاه رویان در کیش راه اندازی شود.

وی با قدردانی از سازمان منطقه آزاد کیش در ایجاد هم افزایی با مراکز علمی، بیان کرد: هم اکنون در برج مرکز نوآوری کیش مستقر شده و آماده ارائه خدمات هستیم.

معاون آموزشی پژوهشگاه رویان، ترویج یافته‌های علمی را یک مسوولیت اجتماعی دانست و افزود: برای تبادل یافته‌های علمی با مراکز علمی بزرگ جهان آماده‌ایم.

آماده رقابت با شرکت‌های بزرگ جهانی هستیم

وی هدف اصلی تشکیل پژوهشکده رویان را درمان ناباروری عنوان کرد و گفت: امروز پژوهشکده رویان ایران به سطحی از دستاوردهای علمی رسیده که قابلیت رقابت با مراکز بزرگ علمی جهان را در این حوزه دارد.

فتحی به دستاوردهای این مرکز در جوزه سلول‌های بنیادی و علوم سلولی و مولکولی اشاره و اظهار کرد: در حوزه کاربرد سلول‌های بنیادی در درمان بیماری‌های صعب العلاج همچون انواع سرطان نیز ورود کرده‌ایم که یکی از مراکز علمی برتر در همین راستا محسوب می‌شویم.

وی با اعلام اینکه، مرکز ملی تحقیقات مغز وابسته به پژوهشگاه رویان موسوم به «نخستی سانان» به زودی در تهران به بهره برداری می‌رسد، ادامه داد: این مرکز محققینی از سراسر جهان را برای خدمت به بشریت گردهم خواهد آورد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30532
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.