• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

امین میرزایی سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش شد

  • کد خبر : 30530
  • 15 اردیبهشت 1403 - 10:04
امین میرزایی سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش شد

مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش عصر سه شنبه یازدهم اردیبهشت در نخستین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان در سالن اجتماعات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در این نشست با معارفه امین میرزایی به عنوان سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان با حفظ سمت مدیرعاملی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و قدردانی از سعید پورزادی به عنوان یکی از مدیران فعال و متعهد در زمان تصدی این مسوولیت، گفت: پشتکار، مسئولیت پذیری، دفاع از بیت المال و رویکرد ویژه ایشان به مکاتبات و توجه به انجام فرایندهای اداری و اجرایی با هدف پاسخگویی به موقع و صحیح به مراجعه کنندگان از ویژگی های منحصر بفرد پورزادی می باشد.

سرهنگی در تکمیل سخنان خود تاکید کرد: دایره فعالیت های زیربنایی معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش بسیار گسترده می باشد و اقدامات اثر بخشی که در حوزه های مختلف به ویژه در زمینه مسئولیت های اجتماعی تحقق یافته قابل تقدیر است و این مهم نشان از حس مسئولیت پذیری و تلاش های بی وقفه همکاران این معاونت دارد.

در این نشست حکم انتصاب علیرضا فراهانی به عنوان سرپرست جدید موسسه علوم و فنون کیش به وی اهداء و از خدمات ارزنده محسن رحیمی در زمان تصدی این مسئولیت از ایشان قدردانی شد.

گفتنی است امین میرزایی دانش‌آموخته‌ی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف و دارای سوابق درخشان در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30530
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.