• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

امام جمعه کیش حادثه تروریستی در “شاهچراغ” را محکوم کرد + متن پیام

  • کد خبر : 26151
  • 06 آبان 1401 - 15:28
امام جمعه کیش حادثه تروریستی در “شاهچراغ” را محکوم کرد + متن پیام

امام جمعه کیش در پیامی حادثه تروریستی در “شاهچراغ” شیراز را محکوم کرد.

به گزارش کیشوندنیوز، متن پیام امام جمعه جزیره کیش در پی حادثه حرم حضرت شاه‌چراغ (علیه‌السلام):

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الْأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا
آیه ۳۲ سوره مائده

بار دیگر دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ریختن خود هم‌وطنان مظلوم و بی‌گناه کشورمان ثابت کردند برای دستیابی به اهداف شوم و شیطانی‌شان از هیچ‌گونه اقدام غیرانسانی فروگذار نخواهند بود.

استکبار جهانی و ایادی‌شان در منطقه از ابتدای انقلاب اسلامی ایران به دنبال ایجاد فتنه و ناامنی در کشور عزیزمان بودند و بارها با اعمال وحشیانه خود ملت عزیزمان را داغدار نمودند و این بار دستان پلید دشمنان و ایادی منحرف از اسلام ناب محمدی (ص) در هنگام ندای الله‌اکبر نماز مغرب به خون پاک زائران بی‌دفاع حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاه‌چراغ (علیه‌السلام) آغشته گشته و چهره پلید خود را یکبار دیگر نمایان ساختند.

این حادثه ناگوار در عزم ملت شریف ایران خللی ایجاد نکرده و قطعاً این خون‌های به‌ناحق ریخته شده زائران مظلوم حرم شاه‌چراغ (ع) درخت تنومند انقلاب اسلامی را پربارتر نموده و موجب انسجام و همدلی ملت شریف ایران و انزجار بیشتر هم‌وطنان گرامی از دشمنان دین و کشور می‌شود.

اینجانب ضمن محکومیت این اقدام وحشیانه و تروریستی، شهادت جمعی از هم‌وطنان بی‌گناه را خدمت خانواده‌های محترم شهدا، مردم شریف شیراز و همه ملت بزرگ ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای شهدای عزیز علو درجات و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل و برای خانواده محترم شهدا صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

علیرضا بی‌نیاز
امام‌جمعه جزیره کیش
۰۵/آبان‌ماه/۱۴۰۱

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26151
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.