• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

وضعیت کیش قابل قبول و در شأن ساکنان نیست

  • کد خبر : 25818
  • 19 شهریور 1401 - 18:13
وضعیت کیش قابل قبول و در شأن ساکنان نیست

امام جمعه جدید کیش گفت: وضعیت کیش مناسب و قابل قبول و در شان ساکنان این جزیره نیست اما با ظرفیت ها و توانمندی هایی که وجود دارد بدون شک این مشکلات قابل حل است.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علیرضا بی‌نیاز در خطبه های نمازجمعه این هفته جزیره اظهار داشت: عاشقان حضرت سیدالشهدا (ع) همه ساله پیاده روی اربعین به عنوان بزرگترین اجتماع دینی را رقم می زنند و در سایه مقاومت و همت مسلمانان و عاشقان اهل بیت هر سال نسبت به گذشته با ابهت تر برگزار می شود .

وی با بیان اینکه اربعین زمینه ساز استمرار قیام عاشورا برای اتصال به قیام و حکومت مهدوی است‌ یادآور شد: با تلاش دست اندر کاران ستاد اربعین کیش حدود ۶۰۰ نفر از کیشوندان عازم کربلای معلی هستند و از  این تلاش ها قدر دانی می شود.

حجت الاسلام بی نیاز با اشاره به بکارگیری شناورهای جدید در ناوگان شناورهای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این شناورها که ۱۰۰ با توانمندی های ایران ساخته شده و گامی در ارتقای قدرت بازدارندگی ایران اسلامی بوده تا با اتکا به این توانمندی ها کسی جرات فکر کردن بر علیه ایران را نداشته‌ باشد.

امام جمعه کیش همچنین با اشاره به دیدار اعضای مجمع جهانی اهل بیت (ع) با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: پرچم جمهوری اسلامی با الهام از اهل بیت (ع) استوار ماند و پرچم دار مبازره با استکبار و صهیونیست و بوده  وحدت جهان اسلام لازمه موفقیت برابر دشمنان است.

وی با اشاره به ویژگی های ملت امام حسین (ع) گفت: منتظران به امام زمان برای رسیدن به مهدویت باید از نهضت عاشورا سربلند بیرون بیایند و امروز هن ادعای سربازی برای حضرت عصر زیاد است که باید دارای ویژگی هایی همچون بصیرت و آگاهی، ولایت پذیری و عبرت گیری از حوادث تاریخ باشند.

حجت الاسلام بی نیاز یادآور شد: شهید سلیمانی این اطاعت و صلابت را داشت که هم اکنون به علت وجود همرزمان این شهید، انقلاب اسلامی به قدرت اول منطقه تبدیل شده و زمینه ساز ظهور حضرت حجت است.

وی افزود: وضعیت کیش مناسب و قابل قبول و در شان ساکنان این جزیره نیست اما با ظرفیت ها و توانمندی هایی که وجود دارد بدون شک این مشکلات قابل حل است.

امام جمعه کیش یادآور شد:  برخی نسبت به مشکلات مبالغه می کنند این درحالی است که مشکلات باید صادقانه بدون اغراق در کنار خدمات انجام یافته گفته شود.

وی با بیان اینکه همگرایی، همراهی و همدلی با مسوولان و دست اندرکاران یکی از اولویت های نهاد امامت جمعه کیش است تا با همت، همراهی مشکلات جزیره حل شود یادآور شد: این نهاد زبان گویای مردم به مسوولان بوده و از طرف دیگر دست مسوولان را برای رفع مشکلات را خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25818
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.