• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4
واکنش معاون گردشگری کیش به دی‌جی؛

دی جی؛ موسیقی انسانیت زدایی و خیانت در حق نسل جوان

  • کد خبر : 30552
  • 18 اردیبهشت 1403 - 18:26
دی جی؛ موسیقی انسانیت زدایی و خیانت در حق نسل جوان

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: بزرگترین مزیت کیش آرامش آن است. وقتی می‌گوییم موسیقی الکترونیک، بعد از آن مشروبات الکلی، مواد مخدر، بی بندوباری و… می‌آید و در نتیجه آن نا امنی رخ می‌دهد و آرامش کیش از بین می‌رود.

به گزارش کیشوندنیوز، صبح امروز جلسه‌ای به منظور بررسی آسیب‌های موسیقی الکترونیک(دی‌جی) با حضور رحیم سرهنگی مدیرعامل و مهدی ادیبان معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش، نمایندگان جامعه مراکز پذیرایی، معاون فرهنگی نهاد امامت جمعه، نماینده اداره اماکن و اصحاب رسانه برگزار شد.

در این جلسه مهدی ادیبان معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: سازمان منطقه آزاد کیش در حوزه موسیقی تاکنون چندین جشنواره موسیقی برگزار کرده و از برگزاری کنسرت‌ها و جنگ‌ها حمایت کرده است، اما این نوع موسیقی زنده(دی‌جی) مشهور به یکی از اجزای انسانیت زدایی از فرهنگ است و این استدلال درستی نیست که بگوییم به‌خاطر چند مشتری به فرهنگ لطمه بزنیم.

وی بیان داشت: ما ایرانی هستیم، یک قوم با تمدن چند هزار ساله که موسیقی بخشی از فرهنگ آن است، همه ما در قبال این فرهنگ وظایفی داریم.

ادیبان افزود: متأسفانه با این اقدامات در حال ساختن ذائقه جدیدی برای نسل جوان هستیم که چندین سال آینده در حق آنها خیانت کرده‌ایم و قابل جبران نیست.

وی با عنوان اینکه حداکثر ۲۰ رستوران از ۴۰۰ رستوران کیش در کیش از دی‌جی استفاده می‌کنند افزود: نباید از انجام کار درست فرهنگی بترسیم، این دلیل قانع‌کننده ای نیست که چون در تهران یا شهرهای دیگر از این موسیقی استفاده می‌شود پس در کیش هم باید استفاده کرد.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: بزرگترین مزیت کیش آرامش آن است که در هر ساعت شب و روز خانواده‌ها می‌توانند برای تفریح بیرون بیایند. وقتی می‌گوییم موسیقی الکترونیک، بعد از آن مشروبات الکلی، مواد مخدر، بی بندوباری و … می‌آید و در نتیجه آن نا امنی و نا امنی خانوادگی رخ می‌دهد و آرامش کیش از بین می‌رود.

انتهای پیام/ ۱۰۱۲

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30552
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.