• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

تمام تلاش‌ها به سمت نمایشگاه‌های مناطق آزاد رفته و مشکلات اصلی رها شده/ در عمل تغییری دیده نمی‌شود/ اگر نمی‌توانید قیمت‌ها را کنترل کنید بخشداری را ارتقا دهید

  • کد خبر : 28541
  • 10 شهریور 1402 - 16:14
تمام تلاش‌ها به سمت نمایشگاه‌های مناطق آزاد رفته و مشکلات اصلی رها شده/ در عمل تغییری دیده نمی‌شود/ اگر نمی‌توانید قیمت‌ها را کنترل کنید بخشداری را ارتقا دهید

امام جمعه کیش در خطبه های این هفته نماز جمعه چهار نقد جدی نسبت به برگزاری متعدد نمایشگاه های ارائه بسته های سرمایه گذاری مناطق آزاد عنوان کرد.

به گزارش کیشوندنیوز، امام جمعه کیش در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به تذکر چند باره در رابطه با یکسان نبودن قیمت کالاهای اساسی با قیمت مصوب در کشور و جزیره کیش پرداخت و افزود: چندین بار در رابطه با این موضوع صحبت شده اما نتیجه‌ای حاصل نشده است، اگر سازمان منطقه آزاد کیش نمی‌تواند این مشکلات اولیه را حل کند بخشداری را به فرمانداری ارتقا دهد تا نماینده دولت این کار را انجام دهد.

وی افزود: اگر سازمان نماینده دولت است باید کالاهایی که قیمت مصوب کشوری دارند در جزیره کیش به قیمت مصوب به دست مصرف کننده برسد.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز با بیان اینکه وظیفه اولیه ما خدمت به مردم و حل مشکلات مردم است و باقی مسائل در اولویت‌های بعدی قرار دارند، اظهار داشت: چرا مردم کیش میوه و تره بار را باید گران‌تر از شهرهای دیگر بخرند، حقوق دریافتی مردم اینجا همان حقوق کشور است، برای کم کردن هزینه‌های مردم نیاز به کارگروه ویژه است و باید در مقابل مردم پاسخگو باشیم، اقدامات خوبی شروع شده از این بایت تشکر می‌کنیم.

وی در رابطه با برگزاری نمایشگاه های مختلف به جهت ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد، گفت: در رابطه با این نمایشگاه‌ها اعتراضاتی وجود دارد ولی باید عنوان کرد که ارتباط با کشورهای جهان کار خوبی است و نمی‌توان گفت نمایشگاه نباشد، ضروری است و باید انجام بشود.

امام جمعه کیش در ادامه به بیان نقدهایی از برگزاری این‌نمایشگاه‌ها پرداخت و گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها باید به نحوی باشد که مسئولان مناطق آزاد بتوانند به کار منطقه خودشان هم برسند.

وی افزود: همانقدرکه برای جذب سرمایه گذار جدید تلاش می‌شود به سرمایه‌گذاران حاضر در مناطق هم توجه و از توانمندی‌های آنها استفاده شود، نباید سرمایه‌گذاران نقد را کنار بگذاریم و نسیه را بگیریم.

بی نیاز بیان داشت: با این همه تلاش عملا چیزی در مناطق آزاد دیده نشده است، باید نتایج تحقق یافته این نمایشگاه‌ها را به مردم معرفی کرد و تحقق سرمایه‌گذاری واقعی در مناطق آزاد سریعا به مردم معرفی شود.

وی اظهار داشت: به نظر می‌رسد همه تلاش دبیرخانه به سمت برگزاری این نمایشگاه‌ها و ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری شده است و مشکلات روز و فوری مناطق آزاد نادیده گرفته شده است.

امام جمعه کیش گفت: ورود ماشین به مناطق آزاد نیاز به پیگیری جدی دارد که قابل حل خواهد بود، رکود اقتصادی مناطق آزاد وجود دارد، مشکل زیرساخت، پرواز و کمبود گردشگر، مسکن همچنان در کیش باقی است باید تدبیر شود و برای رفع این مشکل نیاز به برنامه‌های کوتاه و بلند مدت دارد و در کنار آنها به دنبال سرمایه گذاری و رونق آینده باشیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28541
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.