• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

بی حجابی ابزاری برای خشکاندن ریشه عفاف است / هنر، ظرفیت مناسبی برای معرفی ارزشهاست

  • کد خبر : 6689
  • 16 شهریور 1396 - 20:15
بی حجابی ابزاری برای خشکاندن ریشه عفاف است / هنر، ظرفیت مناسبی برای معرفی ارزشهاست

کارشناس مذهبی مسابقه عکس عفاف و حجاب با بیان اینکه امروزه در جوامع غربی از هنر به عنوان ضد ارزش استفاده میشود افزود:از این ظرفیت می توان برای معرفی ارزشها و جایگاه اصلی ان استفاده کرد .

به گزارش کیشوند نیوز از ایرنا حجت الاسلام سید علی سیدین امام جماعت مسجد حضرت زینب(س) در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه عکس عفاف و حجاب با تاکید بر اینکه عفاف یک مقوله گسترده است گفت: حجاب بخشی از عفاف و بسیار نیز تاثیر گذار است و عفاف پی بردن به ارزشهای والای انسانی است و نبودن عفاف باعث بی توجهی به ارزشهای انسانی می شود.
حجت الاسلام سیدین که به عنوان کارشناس مذهبی این مسابقه در این مراسم حضور داشت، اظهار کرد: امروزه دشمن از حجاب به عنوان ابزاری برای خشکاندن ریشه عفاف استفاده می کند تا اساس زندگی و خانواده را بخشکاند و بی ارزشی را جایگزین آن کند.

این کارشناس مذهبی گفت : زمانی که انسانها ارزش والای خود را فراموش کنند برای هیچ کس دیگری ارزش قائل نخواهند شد. بانویی که می تواند به عنوان مادر تربیت کننده باشد اگر خود را فراموش کند، بها و ارزش خانواده و فرزند را نیز فراموش خواهد کرد.

وی عنوان کرد: زمانی که ارزشها از میان برداشته شود در انسان تضادی بوجود خواهد آمد و جامعه به سوی تباهی سوق داده می شود. در این راستا هنر ابزاری است که بصورت خاص می توان از طریق آن ارزشهای واقعی را به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام سیدین تصریح کرد: بر خلاف برخی که تصور می کنند مهمتر از جایگاه حجاب هم وجود دارد دشمن امروز بر روی همین ارزشها دست گذاشته و بر علیه ما استفاده می کند ،به همین علت جایگاه عفاف جایگاه ویژه ای است .

در پایان این مراسم از پنج تن از برگزیدگان در بخش عکس و یک اثر در بخش کلیپ تقدیر شد.
آئین تجلیل از برترین های مسابقه عکس و کلیپ با حضور سرهنگ رحیم جهانبخش فرمانده نیروی انتظامی کیش،حجت الاسلام طباطبائی ، نماینده دفتر امام جمعه کیش ،نماینده معاونت فرهنگی در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی کیش برگزار شد.

خبرنگار ایرنا: امیر برزی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6689
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.