• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

پیام تسلیت چهره ها در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سیدین

  • کد خبر : 19546
  • 21 مرداد 1399 - 6:07
پیام تسلیت چهره ها در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سیدین

درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی سیدین امام جمعه موقت کیش اندوه فراوانی بر دل جامعه فرهنگی کیش گذاشت.

به گزارش کیشوندنیوز،حجت الاسلام والمسلمین سید علی سیدین بعد از ۲۰ روز مبارزه با کرونا در شامگاه جمعه ۱۷ خرداد دار فانی را وداع گفت.

روز یکشنبه پیکر این مرحوم در جوار شهدای گمنام مسجد امام حسن مجتبی(ع) جزیره زیبای کیش خاکسپاری شد.

علاوه بر امام جمعه و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، شخصیت یا گروه های دیگری پیام تسلیت برای درگذشت این روحانی عالیقدر ارسال کردند.


علی اکبر ولایتی

جناب اقای سید سعید سیدین

خبر درگذشت برادر گرامیتان مرحوم مغفور حجت الاسلام و المسلمین آقای سید علی سیدین موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

اینجانب مصیبت وارده را به جنابعالی و خانواده معزز تسلیت عرض نموده، علو درجات و رحمت و غفران الهی را برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

علی اکبر ولایتی


حوزه علمیه آیت الله مجتهدی(ره)

انا لله و انا الیه راجعون 

ارتحال امام جمعه موقت کیش، حجت‌الاسلام المسلمین سیدعلی سیدین را تسلیت عرض مینماییم.

ایشان از طلاب قدیم این حوزه علمیه بوده که در شب عید غدیر که عیدالله اکبر است از میان جمع ما پر کشید که عطر سیادت و اخلاق حسنه این مرحوم، در اذهان همه ما باقی است.

حوزه علمیه رحلت این طلبه فاضل را به محضر رهبر معظم انقلاب و همچنین خانواده محترم ایشان، دوستان، آشنایان و مردم مومن جزیره کیش تسلیت عرض نموده و برای ایشان رحمت و مغفرت و علو درجات را از درگاه احدیت مسألت دارد.


شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش

انالله و انا الیه الراجعون
باکمال تأثر ، غم و اندوه درگذشت جانسوز روحانى جوان ، زاهد و مهربان جزیره کیش ، حجت السلام و المسلمین سیدین که الگویى راستین براى جوانان متدین و خدمتگذار و باتقوا و از مشوقان جوانان به نماز و مسجد را  خدمت خانواده شریف ایشان ، جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن زاده امام جمعه محترم کیش و روحانیت محترم و تمامى مردم شریف جزیره کیش  تسلیت عرض نموده ، براى آن مرحوم بزرگوار مغفرت الهى، علو درجات و بهشت فردوس و  براى بازماندگان ایشان صبرى جمیل از خداوند منان مسئلت دارم .


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
عالم فرهیخته و جلیل القدر حضرت حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی سیدین امام جمعه موقت جزیره کیش و امام جماعت مسجد حضرت زینب( س) ومداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام یار صدیق انقلاب و فرمانده بسیجی پایگاه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم درجزیره که با روحیه جهادی در عرصه های مختلف نقش آفرین بوده ودر مقابله با ویروس منحوس کرونا نیز جلو دار بودند ‌به رحمت ایزدی پیوست
اینجانب با نهایت تاثر و تاسف و اندوه فراوان ضایعه غم بار درگذشت نا به هنگام وهجرت ملکوتی این عالم مجاهد و عالیقدر و برجسته را به پیشگاه ولی عصر( عج) وبه محضر مقام معظم رهبری ، امام جمعه محترم کیش ،اقوام و خانواده معظم ایشان ، بسیجیان و مردم ولایت مدار و همه دوستان آن مرحوم تسلیت عرض می نمایم.
برای بازماندگان ، اقوام و دوستان صبر و بردباری وتسلای خاطر وبرای آن سفر کرده رحمت و مغفرت الهی و علو درجات از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم ‌.


بخشدار کیش

بسمه تعالی
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت برادر مجاهد و عالم تلاشگر ، مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی سیدین ، امام جمعه موقت جزیره کیش موجب تاثر و اندوه فراوان شد.
اینجانب این مصیبت عظمی را خدمت عموم مردم بزرگوار جزیره کیش ، حضرت حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه محترم و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می نمایم و برای آن عزیز سفر کرده غفران و رحمت الهی و برای بیت محترمشان صبر و اجر آرزو می کنم.
محمد کمالی 
بخشدار کیش

غلامحسین زارعی فرماندار سابق بندرلنگه

انا لله و انا الیه راجعون
از ورای دیدگان حلقه بسته به اشک فراق و با قلبی لبریز از حزن و اندوه بدینوسیله برخود لازم میدانم مراتب تسلیّت و تعزیّت خود را بمناسبت ضایعه مولّمه فقدان سیّدی از سلاله پاک زهرای اطهر، اسوه اخلاق و خصایل حسنه، مرحوم مغفور سیدعلی سیّدین را به مردم شریف کیش، سلسله جلیله سادات و جامعه معظم طلاب و روحانیّت در راس امام جمعه محترم کیش جناب دکتر حسن زاده و نیز بیت مکرم و خانواده داغدار آن مرحوم اعلام نموده از خداوند منّان برای آن فقید سعید رحمت واسعه و از جهت بازماندگان صبر و بردباری در این مصیبت جانکاه مسالت مینمایم.
مَا عِندَکمُ‏ْ یَنفَدُ وَ مَا عِندَ اللَّهِ بَاقٍ وَ لَنَجْزِیَنَّ الَّذِینَ صَبرَُواْ أَجْرَهُم بِأَحْسَنِ مَا کَانُواْ یَعْمَلُون‏
برادر شما غلامحسین زارعی مردادماه۹۹


آموزش و پرورش جزیره کیش

*بازگشت همه به سوی اوست*

با نهایت تأسف و حزن خبر عروج عارفانه و ناباورانه ى جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج سیدعلى سیدین(امام جمعه موقت جزیره کیش) موجب تاسف و تالم همه کیشوندان عزیز شد. ایشان سالیان متمادی از عمر شریفشان را در راه ترویج معارف ایٔمه هدی علیهم السلام و خدمت به اهل علم و عموم مؤمنین صرف نمودند، و به حق از خدمتگزاران صادق دین بودند و در آخر ندای ملکوتی را لبیک گفته و در ایام عید غدیر به دیدار مولی الموحدین شتافتند

جامعه ى فرهنگیان آموزش و پرورش جزیره کیش ضمن تسلیت به بازماندگان آن فقید سعید، و همچنین جناب حجه الاسلام و المسلمین دکتر حسن زاده امام جمعه محترم کیش، دکتر مظفری مدیر عامل محترم منطقه آزاد و عموم کیشوندان، علو درجات آن روحانى وارسته را آرزو نموده، از خداوند متعال مسألت داریم که ایشان را در زیر سایه رحمت و مغفرت خود در بهشت برین با اولیاء طاهرینش محشور گرداند ، و به بازماندگان آن مرحوم صبر جمیل و اجر جزیل ارزانى دارد
ان شاء الله


نیروی انتظامی کیش

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19546
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.