• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

تقدیر فرمانده سپاه کیش از حضور پرشور کیشوندان در راهپیمایی روز قدس

  • کد خبر : 11202
  • 19 خرداد 1397 - 15:48
تقدیر فرمانده سپاه کیش از حضور پرشور کیشوندان در راهپیمایی روز قدس

فرمانده سپاه کیش طی پیامی از حضور گسترده و پرشور ساکنان جزیره کیش در راهپیمایی شکوهمند روز قدس تقدیر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین،

چه زیباست در ماه خدا، ماه خودسازی و تهذیب نفس برای وصول به قرب خدا و در حالیکه نفس ها تسبیح است و لحظه ها جویبار جاری احسان و رحمت و مغفرت کردگار است خیل مردم روزه دار و مخلص چون سیلی خروشنده در خیابان های گرم و داغ شهر بر علیه صهیونیسم اشغالگر و استکبار خونخوار و ستمگر جهانی فریاد بزنند و آسمان شهر را از عطر انفاس حق طلبانه و رایحه همدردی و همنوایی با مستضعفین گرفتار و مظلوم عالم بویژه مسلمانان فلسطین معطر سازند.

امروز آنچه که بر تسلیحات مدرن جهانخواران اثر می کند و روند آینده جهان را بهم می زند و پایه های حکومت واحد جهانی را بنیان می نهد عشق و اخلاص و فریاد مردمی است که بخدا توکل کرده اند و جز او را موثر نمی دانند و به فرمان امام و ولایت پای در میدان می نهند و همدلی، همزبانی و همدردی با مسلمین عالم را رقم می زنند. روز قدس، روز اتحاد جبهه خدا پرستان برای مبارزه با استکبار و ستمگری است. مستکبرینی که چراغ حق و حقیقت را خاموش می خواهند و این آرزوئیست که هیچگاه محقق نخواهد شد.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه بسیج و سپاه از حضور باشکوه وگسترده مردم مؤمن ،بصیر و ولایتمدار جزیره کیش در حماسه روز قدس صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و سربلندی و توفیق روزافزونتان را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

سرگرد پاسدار ابراهیم خادمی زاده

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11202
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.