• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

تقاضای ۱۰۰ معلم برای انتقال به کیش

  • کد خبر : 28545
  • 09 شهریور 1402 - 20:36
تقاضای ۱۰۰ معلم برای انتقال به کیش

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از تقاضای یکصد معلم از سرزمین اصلی برای انتقال به کیش خبرداد و گفت: انتقال معلمان در حال بررسی است که در صورت تایید بخشی از نیروی مورد نیاز کیش تامین می شود.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از فیدارآریا، محمد قویدل در حاشیه شورای آموزش و پرورش کیش که پشت درهای بسته، بدون حضور خبرنگاران و با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان کشوری و استانی آموزش و پرورش، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس آموزش و پرورش کیش و جمعی از مسئولان کیش برگزار شد در رابطه با انتقال اعتبارات  آموزش و پرورش هر شهرستان به ادارات آموزش و پرورش اظهار کرد: تمامی اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان های استان به طور کامل در اختیار مناطق آموزش و پرورش شهرستان ها و ادارات مربوطه قرار گرفته است

وی همچنین با اشاره به افزایش  ۱۰۰ درصدی اعتبارتعمیر و تجهیز مدارس توسط استاندار هرمزگان نسبت به سال گذشته افزود: آموزش و پرورش از اولین دستگاه هایی است که اعتبارات را بین ادارات توزیع کرده است.

به گفته قویدل بخشی از سرانه های اعتبارات به صور مستقیم در اختیار مدارس قرار گرفته است تا در تامین و تهیه تجهیزات و انجام تعمیرات مورد استفاده قرار گیرد و در طی سه ماهه اخیر اعتبارات خوبی در قالب سرانه برای مدارس واریز شده است.

وی افزود: سرانه ای که در اختیار مدارس کیش قرار گرفته است نسبت به سایر مدارس استان اعداد خوبی است.

توزیع اعتبارات طرح شهید عجمیان و اعتبارات مربوط به امتحانات نهایی از دیگر مواردی است که قویدل از توزیع آن بین مدارس و ادارات آموزش و پرورش شهرستان های استان خبرداد.

وی با بیان اینکه ما برنامه محور هستیم توضیح داد: اعتبارات به صورت برنامه محور توزیع می شود و البته اعتبارات ضروری به صورت یکسان در کل استان در اختیار ادارات قرار می گیرد.

مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان هرمزگان همچنین در رابطه با نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش جزیره کیش افزود: مبنای اختصاص سهمیه به هر شهرستان براساس نیروهای بازنشسته است.

وی با اشاره به تخصیص ۱۳ سهمیه به کیش در دفترچه کنکور سراسری سال جاری از یکصد تقاضای انتقال به کیش توسط معلمان سرزمین اصلی خبرداد و افزود: با بررسی تقاضاها، افراد دارای شرایط و صلاحیت به جمع کادر آموزش و پرورش کیش افزوده خواهد شد.

همچنین به گفته قویدل نیروهای خرید خدمت سال گذشته همچنان به کار خود ادامه خواهند داد وی خاطر نشان کرد: تمامی حقوق و بیمه معلمان خرید خدمت جزیره کیش پرداخت شده است.

جزیره کیش حدود هزار دانش آموز در پایه های تحصیلی مختلف دارد که از نظر فضای فیزیکی و نیروی انسانی در سال های اخیر با چالش های بسیاری دست به گریبان بوده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28545
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.