• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

هزار نفر برای مسابقات غواصی به کیش می آیند

  • کد خبر : 27950
  • 10 تیر 1402 - 13:09
هزار نفر برای مسابقات غواصی به کیش می آیند

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور گفت: در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۳ تیر۱۴۰۲  بالغ بر ۱۰۰۰ نفر برای حضور در مسابقات قهرمان کشوری و انتخابی تیم ملی نجات غریق، وارد جزیره خواهند شد.

به گزارش کیشوندنیوز، مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور در نشست با سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به اقدامات خوب سنوات گذشته و رایزنی ها با فدراسیون جهانی غواصی ( CMAS ) اشاره کرد و اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته، موفق شدیم کیش را به‌عنوان مرکز غواصی خاورمیانه معرفی کنیم.

حیدری تصریح کرد: پس از ایجاد این مرکز، تلاش می کنیم تا با همکاری و مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش، خدمات متنوع ملی و بین المللی را در حوزه های مختلف آموزشی و مسابقات قهرمانی ارائه دهیم، همچنین در زمینه غواصی و جذب گردشگر ورزشی نیز تدابیری در نظر داریم.

حیدری به مسابقات قهرمان کشوری نجات غریق که هفته آینده به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد اشاره کرد و بیان داشت: در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۳ تیر۱۴۰۲  حضور بالغ بر ۸۰۰ ورزشکار و ۲۰۰ نفر از روسای هیات های ورزشی به همراه عوامل اجرایی، در مجموع ۱۰۰۰ نفر برای حضور در مسابقات قهرمان کشوری و انتخابی تیم ملی نجات غریق، وارد جزیره خواهند شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27950
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.