• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

کیش میزبان اولین دوره مدرسی یک ستاره غواصی می باشد

  • کد خبر : 20032
  • 14 مهر 1399 - 14:58
کیش میزبان اولین دوره مدرسی یک ستاره غواصی می باشد

اولین دوره مدرسی‌ ستاره غواصی در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

به گزارش کیشوندنیوز، اولین دوره مدرسی یک ستاره غواصی در دو بخش آقایان و بانوان در سال جاری به میزبانی هیأت نجات غریق و غواصی کیش با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور از تاریخ ۱۰ لغایت ۲۰ مهر ماه در محل ساختمان امور دریایی مؤسسه ورزش و تفریحات سالم کیش برگزار می گردد.

این دوره در سه بخش کلاسی، دریایی و استخری به مدرسی آقای سهیل سادات حسینی و خانم طناز طریقت از مدرسان ارشد فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران که ساکن جزیره می باشند، برگزار می شود.

مدیرعامل مؤسسه ورزش و تفریحات سالم کیش در خصوص تعامل با فدراسیون نجات غریق و غواصی اعلام کرد که جزیره کیش در حال حاضر با دارا بودن سی و یک کلوپ غواصی و تفریحات دریایی و حضور بیش از ۵۰۰ نفر غواص در جزیره و با بهره گیری از مربیان و مدرسان غواصی فعال و برخورداری از سایت های غواصی مناسب سالیانه میزبان بیش از هزار نفر غواص جهت شرکت در دوره های غواصی آن هم در سطوح مختلف می باشد.

محمد تقی امیری خراسانی گفت: بواسطه برگزاری دوره های آموزش غواصی، دوره های مدرسی نجات غریق دریایی و نجات غریق پارک های آبی و همچنین داوری نجات غریق و میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، جزیره کیش میزبان بیش از ۲۰۰۰ نفر ورزشکار و شرکت کننده بوده است که این حضور ثمراتی در خصوص جذب گردشگر ورزشی و انتقاع حوزه های مختلف از قبیل ایرلاین ها، هتل ها و مراکز اقامتی، بازارها و مراکز خدمات پذیرایی و حمل و نقل شهری را در پی داشته است.

وی افزود: لذا توجه به ابعاد برگزاری برنامه های ورزشی در سطوح ملی و بین المللی در جهت جذب گردشگر ورزشی مبنی بر سودآوری، تبلیغات و انعکاس اخبار جزیره در رسانه ها، ارتقاء سطح فنی و دانش مربیان، داوران و مدرسان جزیره می تواند اثرات بسیار خوبی را برای جزیره در پی داشته باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20032
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.