• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

تیم نجات غریق بانوان کیش بر سکوی نخست قهرمانی کشور ایستاد

  • کد خبر : 28044
  • 21 تیر 1402 - 19:56
تیم نجات غریق بانوان کیش بر سکوی نخست قهرمانی کشور ایستاد

سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش گفت: تیم نجات غریق بانوان کیش توانست در مسابقات قهرمانی کشور به مقام نخست دست یابد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، «عزیزاله فرضی‌پور» با اعلام این خبر افزود:‌ رقابت‌های نجات غریق قهرمانی کشور بانوان با برگزاری رقابت‌های بخش ساحلی در جزیره کیش پیگیری شد و تیم این جزیره با درخشش در این رقابت‌ها توانست مقام اول تیمی این بخش را از آن خود کند.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمان کشوری و انتخابی تیم ملی نجات غریق بانوان در بخش ساحلی برگزار شد و طی آن برترین‌های سه ماده «دو سرعت ٩٠ متر»، «دو سرعت چهار در ۹۰ متر» و «پرچم در ساحل» مشخص شدند.

سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش با بیان اینکه در «دوسرعت ٩٠ متر»، راویس شهابی از جزیره کیش به مقام نخست رسید، افزود: سیده مهدیه اسمعیلی از بوشهر و غزل بیات از استان مرکزی نیز در این آیتم به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی اضافه کرد: در «دو سرعت چهار در ٩٠ متر» نیز تیم جزیره کیش به مقام قهرمانی دست یافت و تیم استان مرکزی و تیم استان بوشهر در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

«فرضی‌پور» همچنین در رابطه با آیتم «پرچم در ساحل» گفت: سیده مهدیه اسمعیلی از استان بوشهر، فاطمه حامی از جزیره کیش و مبینا بهبودی از استان مرکزی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28044
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.