• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

افزایش تخت‌های بستری در بیمارستان و آماده سازی مرکز فیاک کیش

  • کد خبر : 22424
  • 15 تیر 1400 - 23:35
افزایش تخت‌های بستری در بیمارستان و آماده سازی مرکز فیاک کیش

رئیس بیمارستان کیش با اشاره به افزایش بستری‌های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در کیش، گفت: ظرفیت بیمارستان کیش به ۴۵ تا ۵۰ تخت بستری افزایش یافته است.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، دکتر مصطفی نادعلی نژاد گفت: با شایع شدن ویروس نوع دلتا در منطقه و همچنین جزیره کیش موارد بستری در بیمارستان کیش از حداکثر بستری پنج نفر به بیست بیمار رسیده است و با شرایط بسیار جدی روبرو هستیم.

وی با اشاره به بستری دو بیمار بدحال در بیمارستان کیش گفت: در ۱۰ روز گذشته نیز یک فوتی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان کیش به ثبت رسید.

دکتر نادعلی نژاد با اشاره به اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جزیره کیش بسیار باید جدی گرفته شود، گفت: جزیره کیش و بیشتر شهر‌های کشور با شیوع ویروس نوع دلتا کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود در روز‌های آینده تعداد موارد بستری ناشی از کرونا در بیمارستان بیشتر شود، گفت: باید مدیریتی فراهم شود تا بستری‌ها از تاب آوری بیمارستان بیشتر نشوند.

دکتر نادعلی نژاد گفت: ظرفیت بستری بیماران ناشی از کرونا در بیمارستان بین ۴۵ تا ۵۰ بیمار افزایش یافته است.

وی گفت: مرکز فیاک در کیش نیز باز بینی شده است و ۴۴ تخت برای بستری در صورت لزوم در این مرکز آماده شده است.

رئیس بیمارستان کیش گفت: برای برقراری آرامش در بیمارستان تمام اعمال جراحی غیر اورژانس و بستری‌های غیر اورژانس را لغو کردیم تا تمرکز کادر بیمارستان بر خدمات و جراحی‌های اورژانس و بیماران ناشی از ابتلا به ویروس کرونا و موارد ضروری باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22424
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.