• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

بازگشایی بازارهای کیش در شرایط قرمز کرونایی!

  • کد خبر : 21750
  • 27 فروردین 1400 - 16:41
بازگشایی بازارهای کیش در شرایط قرمز کرونایی!

جامعه بازاریان کیش در اطلاعیه‌ای از فعالیت نیمه وقت بازارهای سطح جزیره خبر داد و این در حالی است که همچنان وضعیت کرونا در کیش قرمز است.

به گزارش کیشوند نیوز، جامعه بازاریان کیش در این اطلاعیه آورده است: “با پیگیری‌های انجام شده توسط هیات مدیره جامعه و با موافقت شورای سلامت کیش بازارها از امروز از ساعت ۱۸ لغایت ۲۲ به‌صورت محدود و رعایت دقیق پروتکل‌های ابلاغی می‌توانند فعالیت داشته باشند.

لازم به ذکر است رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها و فست فودهای داخل بازار صرفاً به‌صورت بیرون‌بر مجاز به بازگشایی هستند.”

بازارهای کیش در حالی بازگشایی می‌شوند که طبق آمار در این روز ۳۲۸ نفر بر اثر کرونا در کشور جان خود را از دست داده‌اند و محدودیت‌ها تا پایان هفته تمدید شده است، همچنین طی دو هفته گذشته ۵۱ نفر در بیمارستان کیش بستری شده‌اند و در حال حاضر نیز ۱۷ نفر بستری هستند و حال یک نفر آنها وخیم گزارش شده است و همچنان رنگ کرونا در کیش قرمز است!

به‌نظر می‌رسد تناقض در قوانین سلامت در شرایط کنونی، باعث شده که شورای سلامت کیش تحت فشار جوامع و اصناف مختلف برای بازگشایی قرار بگیرد.

باز بودن هتل‌ها و فعالیت آزاد مراکز تفریحی درون آنها و همچنین برقراری پروازها باعث به‌وجود آمدن چنین تناقضاتی شده است و اعتراض برخی اصناف را به‌همراه داشته است.

با این اوصاف بعید نیست به‌زودی و حتی بدون توجه به شرایط کرونا، جُنگ‌ها و کنسرت‌ها یا مراکز تفریحات دریایی جزیره کیش نیز بازگشایی شوند.

شورای سلامت کیش لازم است با اقتدار بیشتری مصوبات ستاد کرونای کشور را به اجرا بگذارد و حفظ جان و سلامت مردم را دستمایه فشارها و توصیه‌های افراد قرار ندهد تا ان‌شالله با کمی صبوری بیشتر از این شرایط بحرانی به نحو احسن عبور کنیم و با واکسینه کردن در هفته‌های آتی اصناف با خیال راحت کسب و کار خود را ادامه دهند.

انتهای پیام/ ۱۰۱۲

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21750
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.