• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

رونمایی از سامانه‌های ثبت شرکت‌ها و کارت کیشوندی/ مظفری: پیشنهادات خود را برای ارتقای جایگاه کارت کیشوندی به ما بدهید

  • کد خبر : 15397
  • 06 اردیبهشت 1398 - 0:28
رونمایی از سامانه‌های ثبت شرکت‌ها و کارت کیشوندی/ مظفری: پیشنهادات خود را برای ارتقای جایگاه کارت کیشوندی به ما بدهید

با حضور معاون وزیر ارتباطات از سامانه‌های الکترونیکی ثبت شرکت‌ها و صدور کارت کیشوندی رونمایی شد.

به گزارش کیشوند نیوز، مراسم رونمایی از دو سامانه الکترونیکی ثبت شرکت‌ها و ثبت کارت کیشوندی عصر امروز در جزیره کیش با حضور مهندس نصراله جهانگرد معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، مدیرعامل و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم گفت: دو سامانه‌ای که امروز رونمایی شد از ضرورت‌های جدی برای شفاف‌سازی فعالیت‌ها، سرعت بخشیدن به امور و ارائه خدمات روان‌تر و بهتر به مخاطبان است.

وی با اشاره به سامانه ثبت شرکت‌ها تصریح کرد: از این پس مردم در هر نقطه از کشور اگر تمایل به ثبت شرکت در جزیره کیش داشته باشند خیلی راحت و روان در یک فضای شفاف می‌توانند این کار را انجام دهند و این از ابزارهای اولیه خدمت خوب به سرمایه‌گذاران است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: در بخش دوم که اختصاص به کیشوندان دارد یک ضرورت بود، به‌دنبال آن هستیم که بتوانیم فضای مناسبی را برای هوشمند سازی جزیره داشته باشیم و اینها زنجیره‌‌هایی هستند که در نهایت بتوانند یک فضای کلی برای خدمات خوب در حوزه آی‌تی و آی‌سی‌تی داشته باشیم.

وی در خصوص تسهیلات در نظر گرفته شده برای دارندگان کارت کیشوندی اظهار داشت: از همکارانمان در حوزه فرهنگی و اجتماعی خواسته شده که امکانات و امتیازاتی که می‌توانند برای دارندگان این کارت داشته باشند را بررسی کنند و به ما اعلام کنند.

مظفری ادامه داد: هنوز جای کار بسیاری دارد، این یک اتفاق بزرگ است که انجام شده و باید تلاش کنیم که این مزیت‌ها را با کمک خود کیشوندان برای دارندگان این کارت‌ها در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: خیلی از این مزیت‌ها مادی و خاص نیست و همین‌که بتواند جایگاه خود را ارتقاء دهد و بتوان به‌عنوان یک برند به‌آن نگاه کرد هم می‌تواند از مزیت داشتن این کارت کیشوندی باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: از همه کیشوندان هم تقاضا داریم اگر نکات و پیشنهاداتی دارند حتما به ما منتقل کنند و ان‌شالله بتوانیم به‌عنوان یک شیوه‌نامه از آن استفاده کنیم.

لازم به ذکر است که افراد می‌توانند با ورود به سایت‌های sherkat.kish.ir و kishvand.kish.ir به ترتیب از خدمات الکترونیک ثبت شرکت‌ها و کارت کیشوندی استفاده کنند./ فارس

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15397
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.