• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

سپاه محصول تفکر ناب انقلاب اسلامی است /حتی اگر میوه هم می‌خرید، سعی کنید ایرانی بخرید

  • کد خبر : 10411
  • 31 فروردین 1397 - 15:11
سپاه محصول تفکر ناب انقلاب اسلامی است /حتی اگر میوه هم می‌خرید، سعی کنید ایرانی بخرید

خطیب نماز جمعه کیش گفت: حتی اگر میوه هم می‌خواهید بخرید، سعی کنید ایرانی بخرید که اولین فایده آن افزایش ثروت ملی است.

به گزارش کیشوند نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن‌زاده خطیب نماز جمعه کیش با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، گفت: این یک افتخار برای پاسداران است که روز ولادت امام حسین(ع) روز پاسدار نام‌گذری شده است. سپاه مجموعه موفق و ماندگاری است که برآمده از تفکرات ناب انقلاب اسلامی می‌باشد و محصول نظام اسلامی است که باعث افتخار این نظام مقدس است.

وی ادامه داد: هر وقت نام سپاه برده می‌شود و لباس سبز پاسداران را می‌بینیم، تقوا، دینداری و ولایت پذیری ‌در ذهن انسان تداعی می‌شود و این افتخاری برای مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

حسن‌زاده افزود: اینکه می‌گوئیم سپاه یک مجموعه موفق است، واقعیتی است که رمز این موفقیت در گرو ولایت پذیری و رعایت تدین و تقوا در بین پاسداران است. یکی از نیروهای نظامی که صد درصد تحت نظر ولایت فقیه عمل کرده است و پا جای پای ولی فقیه گذاشته است مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

دکتر حسن زاده با اشاره به اینکه سه مجموعه سپاه حفاظت هواپیمایی کیش، ناحیه مقاومت بسیج سپاه، نیروی دریایی سپاه در جزیره فعالیت دارند افزود: هر کدام از مجموعه‌های سپاه حاضر در جزیره کیش وظایف گوناگونی برعهده دارد و علاوه بر انجام ماموریت‌های ظاهری خود، تأثیرات فرهنگی مثبتی در سطح جزیره داشته‌اند که از همه آنها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

خطیب جمعه کیش با اشاره مجدد به شعار سال ۹۷ یعنی حمایت از کالای ایرانی گفت: برای درک بهتر این موضوع باید فواید مصرف کالای ایرانی بررسی شود. حتی اگر میوه هم می‌خواهید بخرید، سعی کنید ایرانی بخرید که اولین فایده آن افزایش ثروت ملی است و این جزء اصول بدیهی اقتصاد است. هرگاه خرید و مصرف کالای داخلی انجام بشود، گردش مالی در کشور رشد می‌یابد و در نتیجه افزایش ثروت ملی صورت می‌پذیرد.

وی ایجاد اشتغال و کاهش تورم را از دیگر دستاوردهای مصرف کالای داخلی عنوان کرد و افزود: یکی از عناصر مهم در ایجاد اشتغال خرید کالای ایرانی است که باعث رونق کسب و کار می‌شود و نرخ بیکاری کاهش یابد. همچنین خرید کالای داخلی باعث افزایش تولید می‌شود که نتیجه آن کاهش تورم است.

حجت‌الاسلام حسن زاده در بخش دیگری از خطبه‌های خود به حمله سه کشور غربی به سوریه اشاره کرد و افزود: مثلث نامیمون آمریکا، فرانسه و انگلیس بامداد شنبه هفته گذشته به سوریه حمله کردند که به گفته مقام معظم رهبری این یک جنایت جنگی بود و اگر دادگاه حقی در دنیا وجود داشته باشد باید صاحبان این جنایت محاکمه بشوند.

وی در پایان سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس را یادآور شد و گفت: خدا با طوفان شن به مردم ایران کمک کرد و دانه‌های شن چشم شیطان بزرگ را کور کرد.

نماز جمعه این هفته با حضور پرشور کیشوندان و گردشگران و با توزیع شربت در بین نمازگزاران در مصلای جزیره کیش برگزار شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10411
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.