• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
9

تاکید امام جمعه کیش بر برنامه ریزی مسئولان در حوزه رشد سفر‌های گردشگری

  • کد خبر : 29425
  • 01 دی 1402 - 16:42
تاکید امام جمعه کیش بر برنامه ریزی مسئولان در حوزه رشد سفر‌های گردشگری

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز گفت: افزایش ورود گردشگر داخلی و خارجی به جزیره کیش موجب منفعت کشور، فعالان اقتصادی و مردم است.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما کیش، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز در خطبه های نمازجمعه، گفت: افزایش ورود گردشگر داخلی و خارجی به جزیره کیش موجب منفعت کشور، فعالان اقتصادی و مردم است.

امام جمعه کیش با محکوم کردن اقدام تروریستی دشمنان در شهرستان راسک و شهادت نیروهای فراجا، گفت: دشمنان بدانند اقدامات تروریستی و ناجوانمردانه آنان در به شهادت رساندن نیرو‌های نظامی کشور بی پاسخ نخواهد ماند.

وی گفت: امنیت، آسایش و آرامش کشور مدیون جانفشانی‌های نیرو‌های نظامی و انتظامی است که در راه حفظ و حراست کشور جان خود را فدا کردند.

وی با اشاره به شهادت تعداد زیادی از نیرو‌های فراجا در یک سال گذشته گفت: نقش مفید و موثر نیروی انتظامی کشور در حفظ امنیت و اقتدار نظام از یک سو و از سوی دیگر توانمندی نیرو‌های نظامی و امنیتی در نقشه بر آب کردن نقشه‌های شوم دشمنان از دلایل اقدامات مذبوحانه اشرار در کشور است.

وی با تبریک فرا رسیدن ایام میلاد حضرت عیسی مسیح علیه السلام گفت: خداوند در آیاتی از قرآن کریم حضرت عیسی علیه السلام را کلمه الله معرفی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز حمایت از مظلومان و مبارزه با طاغوت زمان را از ویژگی‌های بارز حضرت عیسی علیه السلام برشمرد و افزود: ایام ولادت آن حضرت فرصت مناسبی برای اتحاد و وحدت جبهه ایمانی در جهان است.

امام جمعه کیش با بیان اینکه زمینه سازی برای ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف از رسالت‌های تمامی پیامبران الهی بوده است، افزود: در زمان ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف مسیحیت واقعی و یهودیت واقعی در رکاب آن حضرت خواهند بود.

وی با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی گفت: این نهاد انقلابی به فرمان امام خمینی رحمت الله علیه در پنجم دی و با هدف ایجاد امنیت خطوط هوایی و حفظ و حراست از فرودگاه‌ها تشکیل شد.

امام جمعه کیش، تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی را منشا برکات بسیاری در عرصه حفاظت هواپیمایی در جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: امروز به برکت ایثار و از جان گذشتگی سربازان سبزپوش ولایت در حفاظت هواپیمایی خطوط هواپیمایی ایران به عنوان یکی از خطوط امن دنیا به حساب می‌آید.

وی با اشاره به نهم دی روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی، گفت: با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح می‌توان آسیب‌ها و اثرات بلایای طبیعی را کاهش داد.

امام جمعه کیش با اشاره به قرارگیری جزیره کیش در منطقه زلزله خیز کشور بر لزوم رعایت استاندارد‌ها در حوزه ساخت و ساز‌ها و بهره‌گیری از امکانات و نیرو‌های مناسب در راستای تجهیز و کارآمدی مدیریت بحران در این جزیره تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بی نیاز با اشاره به هفتم دی سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی، این نهضت را از برکات انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: قبل از انقلاب اسلامی بیش از ۵۰ درصد از افراد ۱۰ تا ۱۵ ساله کشور بی‌سواد بودند و امروز به برکت تشکیل نهضت سوادآموزی در کشور بیش از ۹۰ درصد افراد باسواد هستند.

امام جمعه کیش مردمی بودن را از ویژگی‌های ممتاز نهضت سوادآموزی برشمرد و افزود: مشارکت فعال اقشار مختلف جامعه در حوزه‌های مختلف می‌تواند راهگشا و ضامن اجرای موفق طرح‌ها در کشور باشد.

وی به گزارش اخیر بانک جهانی در خصوص رشد اقتصاد ایران در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: افزایش فروش نفت کشور پس از خروج آمریکا از برجام و تثبیت نرخ ارز از مهم‌ترین معیار‌های بانک جهانی در این گزارش است.

امام جمعه کیش با اشاره به سفر‌های استانی رئیس جمهور گفت: حل مشکلات مردم و پیگیری و به نتیجه رساندن طرح‌های نیمه تمام از توفیقات دولت سیزدهم است.

وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش دولت سیزدهم و همیاری و همراهی مردم، مسئولان و قوای سه گانه شاهد برطرف شدن مشکلات معیشتی مردم در کشور باشیم.

امام جمعه کیش با اشاره به سیزدهم جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین علیه السلام نامگذاری این روز به نام روز تکریم مادران و شهدا اشاره کرد و گفت: آن حضرت درس ولایتمداری را به فرزندان خود آموختند و همواره الگویی گرانقدر برای مادران و همسران شهدا هستند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29425
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.