• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
6

امام جمعه کیش: رژیم غاصب اسرائیل منتظر پاسخ کوبنده و قاطع محور مقاومت باشد

  • کد خبر : 30291
  • 17 فروردین 1403 - 17:20
امام جمعه کیش: رژیم غاصب اسرائیل منتظر پاسخ کوبنده و قاطع محور مقاومت باشد

امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه دشمن منتظر پاسخ قاطع و کوبنده جمهوری اسلامی ایران باشد گفت: میلیون ها آزاده و مجاهد مبارز در جهان آماده یک اشاره رهبری هستند تا رژیم جعلی و غاصب جنایتکار اسرائیل را از نقشه جهان محو کنند.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از فیدار آریا، حجت الاسلام علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه با تقدیر از حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: اگر نظام سلطه و استکبار جهانی حامی اسرائیل است، حکومت جمهوری اسلامی، محور مقاومت و همه آزادگان جهان حامی مردم مظلوم فلسطین هستند.

وی با بیان اینکه د ر ۶ ماه گذشته صهیونیسم با شکست در طوفان الاقصی به انواع جنایت دست زده و روی تمام ظالمان تاریخ را سفید کرده اند افزود: رژیم صهیونیستی در این مدت دست به جنایت های مختلف زده و روز به روز در بیش از گذشته در باتلاق فرو می رود.

امام جمعه کیش با اشاره به افزایش اختلافات داخلی در اسرائیل و آمریک که زمینه بروز اقدامات جنون آمیز مانند حمل به بیمارستان ها و مدارس و پناهگاه های مردم توسط رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل شده است تصریح کرد: حملات مقاومت تاثیرگذارتر شده و موجب شده تا اسرائیل دست به اقدامات دیوانه واری مانند حمله به کنسولگری ایران و ترور بزند که نشان از استیصال و شکست آن ها دارد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با تدبیر، اقتدار، عزت و کرامت به موقع ضربات مهلکی بر دشمن صهیونست وارد می کند تاکید کرد: آن ها بدانند که صبر جمهوری اسلامی هم حدی دارد و قطعا پاسخ کوبنده ای به دشمن خواهد داد.

حجت الاسلام بی نیاز با اشاره به دو سیلی محکمی که دشمن از جمهوری اسلامی و محور مقاومت خواهد خورد افزود: سیلی اول حضورگسترده، پرشور مردم آزاده جهان در راهپیمایی روز قدس که نشان از نفرت نسبت به حکومت جعلی و کودک کش اسرائیل دارد و سیلی دوم به دست توانمند محور مقاومت که ضربات کوبنده و پشیمان کننده است خواهد بود تا هرگر حتی فکر حمله به جمهوری اسلامی را در سر نپروراند.

وی با تاکید بر اینکه مردم فلسطین، امت اسلامی و محور مقاومت وظیفه خود را به خوبی انجام داده اند و اکنون کشورهای اسلامی دیگر نیز باید وظیفه خود را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ایفا کنند در غیر اینصورت در کنار رژیم صهیونیستی هستند و بدانند که وعده الهی محقق شدنی است و اسرائیل نابود می شود در این صورت مشروعیت خود را از دست خواهند داد.

خطیب جمعه کیش همچنین با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با مسئولان باین کرد: رهبری به نکات مهمی چون تشکیل اتاق فکر برای یافتن راهکارهایی برای مشارکت مردم و تحقق شعار سال فرمودند که مسئولان جزیره کیش نیز در این راستا با مشارکت مردم به تشکیل اتاق فکر اهتمام ورزیده و با توجه به ظرفیت های جزیره کیش به بحث تولید توجه کنند.

وی ادامه داد: گرانی، بی ثباتی، تنزل ارزش پول ملی و فاصله طبقاتی ایجاد شده در جامعه از دیگر مواردی است که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کرده و متذکر شدند که این مشکلات باید با مشارکت مردم حل شود و حاصل تلاش مسئولان در سفره مردم تاثیرگذار باشد.

تاکید بر توجه به حجاب به عنوان یک مسئله شرعی و غیرقابل انکار از دیگر مواردی است که رهبر معظم انقلاب به گفته امام جمعه کیش بر آن تصریح داشتند و مسئولان باید در راستای تحقق آن اهتمام لازم را داشته باشند.

گرامی داشت سالروز شهید آوینی سید شهیدان اهل قلم، سالروز شهدات شهید صدر و بنت الهدی صدر که خسارت بزرگی به جهان اسلام و شیعیان وارد کرد و شهادت سردار سپهبد صیاد شیرازی از مناسبات های فروردین ماه است که به آن در خطبه های نماز جمعه کیش اشاره شد.

امام جمعه کیش همچنین در بخش دیگری از خطبه های این هفته نمازجمعه کیش با تقدیر از ساکنان و گردشگران جزیره کیش به مناسبت حضور گسترده و استقبال از برنامه های فرهنگی و مذهبی کیش در ایام ماه مبارک رمضان و تقارن آن با ایام نوروز بیان کرد: در هیچ نقطه ای از کشور دیده نمی شود که تمامی مساجد و بازارها شاهد حضور گسترده مردم در هنگام افطار بر سر سفره کرم الهی باشند.

وی خاطر نشان کرد: در ایام نوروز به نسبت سراسر کشور، در جزیره کیش مردم استقبال بیشتری از مراسمات فرهنگی و مذهبی داشته اند و از این بابت از مردم و مسئولان و برگزار کنندگان برنامه های فرهنگی و مذهبی در کیش تقدیر می کنیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30291
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.