• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

طوفان الاقصی آغاز نابودی رژیم صهیونیستی است

  • کد خبر : 28979
  • 21 مهر 1402 - 18:38
طوفان الاقصی آغاز نابودی رژیم صهیونیستی است

امام جمعه کیش با اشاره به عملیات‌ جهادی نیروهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی، گفت: طوفان الاقصی تازه اول ماجرا است و به این زودی فروکش نخواهد کرد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با بیان اینکه عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت، فلسطین و رژیم صهیونیستی را وارد دوره‌ای جدید کرده است، اظهار کرد:‌ این دوره نتیجه‌ای جز آغازی بر پایان رژیم منحوس صهیونیستی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: اسراییل قبل از طوفان الاقصی و اسراییل پس از طوفان الاقصی تفاوت‌های بسیاری در عرصه بین المللی دارد؛‌ نیروهای مقاومت با کمترین تجهیزات و اطاعت پذیری از ولی امر مسلمین جهان در روز نخست عملیات بیش از مساحت غزه خاک اشغال شده را آزاد کردند و این نشان داد که رژیم صهیونیستی ادعایی پوچ و شکننده‌ای بیش نیست.

امام جمعه کیش با بیان اینکه نیروهای مقاومت قدرت بازدارندگی خود را به نمایش گذاشتند، افزود: طوفان الاقصی تا نابودی کامل رژیم جنایتکار صهیونیستی ادامه دارد.

رسانه‌ها برای جلوگیری از مظلوم نمایی دروغین رژیم صهیونیستی وارد عمل شوند

وی با تاکید بر ضرورت جهاد تبیین در حوزه رسانه برای جلوگیری از مظلوم نمایی دروغین رژیم کودک کش صهیونیستی، اضافه کرد:‌ این رژیم منحوس بیش از هشت دهه ظلم و اشغالگری، فساد،‌ جنایت،‌ غارت و کودک کشی باید خود را برای رسیدن به تاوان اقداماتش آماده کند.

حجت الاسلام والمسلمین « بی‌نیاز» بیان کرد: افراطی‌های رژیم صهیونیستی با ورود به همراه حیوانات به مسجد الاقصی، پاره کرده قرآن و توهین به مقدسات اسلام، خط قرمزها را شکستند و باید پاسخ این جنایات را بدهند.

طوفان الاقصی دستگاه‌های اطلاعاتی اسرائیل را تحقیر کرد

وی با اشاره به کلافگی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی،‌ گفت: عملیات طوفان الاقصی و اقتدار نیروهای مقاومت، تمامی ادعاهای پوچ موساد را رسوا و آنان را تحقیر کرد.

امام جمعه کیش با بیان اینکه رژیم صهیونیستی برای جبران تحقیر خود، حمله به غیر نظامیان و کودکان را در دستور کار قرار داده است، افزود: امروز شاهد انجام جنایت جنگی در غزه هستیم.وی ادامه داد: متاسفانه مجامع بین المللی مدعی حقوق بشر نه تنها در برابر کودک کشی و جنایت جنگی رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند،‌ بلکه با ارسال مهمات جنگی در این کشتار غیر نظامیان مشارکت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین « بی‌نیاز» همچنین در ادامه خواستار توجه ویژه به حوزه آموزش و پرورش در جزیره کیش شد و اظهار کرد:‌ اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان اگر برنامه‌ای برای حل مشکلات ندارد، وظایف خود را به سازمان منطقه آزاد کیش محول کند.

وی اضافه کرد:‌ امیدواریم با همکار سازمان منطقه آزاد کیش و وزارتخانه آموزش و پرورش به زودی شاهد حل مشکلات دیرینه مربوط به این حوزه باشیم.

به گزارش ایرنا، پس از اقامه نماز جمعه در کیش، نمازگزاران در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی کردند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28979
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.