• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

منطقه آزاد کیش ثمری برای مردم هرمزگان ندارد

  • کد خبر : 8597
  • 30 آذر 1396 - 18:41
منطقه آزاد کیش ثمری برای مردم هرمزگان ندارد

نماینده مردم شهرستان‌های بندرلنگه، بستک و پارسیان گفت: جزیره کیش حیاط خلوت دولت‌ها بوده و منطقه آزاد کیش هیچ ثمری برای مردم هرمزگان نداشته است.

به گزارش کیشوند نیوز، ناصرشریفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، با اشاره به سهم مردم استان در ظرفیت‌ها و صنایع موجود در منطقه آزادکیش گفت: در این خصوص گله‌مندیم، منطقه آزادکیش تاکنون حیاط خلوت دولت‌ها بوده و ظرفیت‌های موجود در کیش با کارکرد ملی هیچ ثمری برای مردم هرمزگان نداشته است.

وی با اشاره به انتخاب مدیرعامل جدید منطقه آزادکیش و حضور هیئت‌های تجاری استان فارس، افزود: با توجه به شناختی که از مدیر‌فعلی منطقه آزادکیش داریم، وی فردی توانمند، خوش‌فکر و روشنفکری است و از همان ابتدای فعالیت، امیدی در قلوب بومیان جزیره کیش ایجاد شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های بندرلنگه، بستک و پارسیان در ادامه اظهار امیدواری کرد: با مدیریت مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش بتوانیم در حوزه صنعت گردشگری که ظرفیت آن در این جزیره فراهم است، پیشرفت کنیم.

شریفی در ادامه با بیان اینکه از بدو ورود بنده به مجلس کارهای زیادی برای منطقه غرب استان انجام شده است، گفت: توسعه اداره‌بندر شهرستان بندرلنگه و پیگیری ترخیص ۶۰ دستگاه آمبولانس از جزیره کیش با تلاش و همکاری وزارت بهداشت و دانشگاه علوم‌پزشکی از اهم این اقدامات است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8597
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.