• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

شریفی: واگذاری جزیره کیش به چینی‌ها کذب محض است/ مطرح کردن برخی شایعات برای نظام هزینه دارد

  • کد خبر : 14877
  • 04 اسفند 1397 - 22:33
شریفی: واگذاری جزیره کیش به چینی‌ها کذب محض است/ مطرح کردن برخی شایعات برای نظام هزینه دارد

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس، گفت: موضوع مطرح شده در خصوص فروش جزیره کیش از اساس کذب محض است و نباید به شایعاتی در این خصوص دامن زد، امکان ندارد کسی سرزمین و خاک خود را به فروش برساند.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از خانه ملت، ناصر شریفی نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی، در خصوص شایعه مطرح شده در خصوص فروش جزیره کیش، گفت: موضوع مطرح شده در خصوص فروش جزیره کیش از اساس کذب محض است و نباید به شایعاتی در این خصوص دامن زد، امکان ندارد کسی سرزمین و خاک خود را به فروش برساند.

مطرح کردن برخی شایعات برای نظام هزینه دارد

عضو مکمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر موضوعی که در فضای مجازی منتشر شود نباید دستاویز قرار بگیرد و آن را بزرگ نمایی کنیم، تصریح کرد: با مطرح کردن برخی شایعات نباید برای کشور و نظام جمهوری اسلامی هزینه درست کنیم.

پذیرای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی هستیم

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نه تنها در جزیره کیش بلکه در سراسر کشور پذیرا، آماده و مهیا برای جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی هستیم، ادامه داد: واگذاری بخشی از سرزمین کشور کذب است و صحت ندارد، درخواست می‌کنم قبل از مطرح کردن چنین موردی سند آن را بررسی کنند.

مدیران منطقه آزاد واگذاری جزیره کیش را تکذیب کردند

شریفی با تاکید بر اینکه اخبار منتشر شده در فضای مجازی منشا و مبنای مشخصی ندارند، مدیران منطقه آزاد نیز طی بیانیه‌ای واگذاری جزیره کیش را تکذیب کردند، عنوان کرد:در حال حاضر سرمایه‌گذرانی از هند در بندر چابهار مشغول فعالیت هستند این موضوع در سایر نقاط کشور نیز وجوددارد.

کشور به جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی نیاز دارد

عضو مکمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه کشور به جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی نیاز دارد و از این موضوع استقبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: شرایط برای امر سرمایه گذاری سرمایه‌گذاران از سوی مسئولان تسهیل می‌شود، به عنوان نماینده منطقه به شدت موضوع واگذاری جزیره کیش را تکذیب می‌کنم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14877
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.