• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

سجاد زارعیان نماینده ایران از جزیره کیش برنز گرفت/ اسکواش باز پاکستانی قهرمان شد

  • کد خبر : 4246
  • 01 اردیبهشت 1396 - 10:49
سجاد زارعیان نماینده ایران از جزیره کیش برنز گرفت/ اسکواش باز پاکستانی قهرمان شد

سجاد زارعیان تنها نماینده ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های بین المللی اسکواش ‘جام خلیج فارس ‘ به میزبانی کیش در رقابتی نزدیک، بازی را به حریف پاکستانی خود واگذار کرد و صاحب مدال برنز شد.

به گزارش کیشوند نیوز، دیدار نهایی این رقابت‌ها میان دو اسکواش باز “هنری لئونگ” از هنگ کنگ و “طیب اسلم” از پاکستان برگزار شد که در پایان این دیدار اسکواش باز پاکستانی بازی را با نتیجه‌ سه بر دو به سود خود پایان داد و قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.

سجاد زارعیان هم تنها نماینده ایران در دیدار نیمه نهایی، به مصاف “طیب اسلم” از پاکستان رفته بود و بازی را با نتیجه‌ سه بر یک به این حریف پاکستانی واگذار کرد. هم‌چنین در دیگر دیدار نیمه نهایی هنری لئونگ و کریس لو هنگ کنگی به مصاف هم رفته بودند که هنری لئونگ به برتری دست یافته بود و راهی دیدار نهایی شد. درنتیجه سجاد زارعیان از ایران و کریس لو از هنگ کنگ مشترکا سوم شدند.

رقابت‌های بین‌المللی  پنج هزار دلاری اسکواش (جام خلیج فارس) به میزبانی جزیره کیش از ۲۵ فروردین ماه تا یکم اردیبهشت برگزار شد. در این رقابت‌ها علاوه بر اسکواش بازان ایرانی نمایندگانی از کشورهای پاکستان، هنگ کنگ و عراق به انجام رسید. امتیاز این مسابقات در رنکینگ PSA (انجمن بازیکنان زن و مرد دنیا) اضافه خواهد شد.

سجاد زارعیان یکی از ورزشکاران محبوب جزیره کیش است و توانست با کسب این مدال برگ زرین دیگری در افتخارات جزیره کیش ثبت کند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4246
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.