• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

۳ رویداد ملی و بین المللی اسکواش در کیش برگزار می‌شود

  • کد خبر : 28509
  • 07 شهریور 1402 - 13:15
۳ رویداد ملی و بین المللی اسکواش در کیش برگزار می‌شود

کیش میزبان ۳ رویداد مهم ملی و بین المللی اسکواش در سال جاری خواهد بود.

به گزارش کیشوندنیوز، در جلسه ای که صبح امروز با حضور آقایان امیر عزیزی پور رییس فدراسیون اسکواش، بابک فقیر نایب رییس فدراسیون اسکواش، علی کتابفروش دبیر کل فدراسیون اسکواش و غلامرضا جهانشاهی رییس هیات اسکواش منطقه آزاد کیش با محسن نظرپور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات و عزیزاله فرضی پور معاون ورزش و تفریحات سالم برگزار شد، درخصوص سه رویداد مهم ملی و بین المللی با عناوین مسابقات مسترز قهرمانی آسیا، مسابقات جایزه بزرگ آقایان و بانوان و مسابقات بین المللی psa بحث و تبادل نظر شد.

به این ترتیب پس از انجام گفتگوها و انعقاد تفاهم نامه با فدراسیون اسکواش، جزیره زیبای کیش در آبان‌ماه سال جاری به مناسبت روز کیش، میزبان مسابقات مسترز قهرمانی آسیا و جایزه بزرگ بانوان و آقایان و در دی ماه نیز میزبان مسابقات بین المللی psa خواهد بود.

همچنین در این جلسه میزبانی از اردوهای تیم ملی و بهره مندی از ظرفیت اسکواش جزیره کیش نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید کیش میزبان تمامی اردوهای ملی فدراسیون اسکواش باشد.

گفتنی است جزیره کیش در سال‌های گذشته با وجود زیرساخت های لازم و سرمایه گذاری در گسترش رشته ورزشی اسکواش، مهد توسعه و پرورش استعدادهای این رشته ورزشی بوده و اسکواش بازان نامداری از این جزیره به عضویت تیم ملی درآمده اند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28509
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.