• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

مبارزه با استکبار جهانی پشتوانه اعتقادی وعقلانی دارد

  • کد خبر : 297
  • 15 آبان 1394 - 21:53

امام جمعه کیش با تاکید براینکه مبارزه با ظلم ، ظالم ، استکبار و در راس آن امریکا در دستور کار جمهوری اسلامی بوده و هست افزود : این مبارزه چه قبل و چه بعد برجام پشتوانه اعتقادی و عقلانی دارد . حجت الاسلام حسن علیدادی در خطبه های نماز جمعه این هفته کیش با […]

امام جمعه کیش با تاکید براینکه مبارزه با ظلم ، ظالم ، استکبار و در راس آن امریکا در دستور کار جمهوری اسلامی بوده و هست افزود : این مبارزه چه قبل و چه بعد برجام پشتوانه اعتقادی و عقلانی دارد .

حجت الاسلام حسن علیدادی در خطبه های نماز جمعه این هفته کیش با تاکید بر رعایت تقوای الهی در تمامی امور زندگی به مبارزه علیه استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: مبارزه با استکبار جهانی و در راس آن امریکا پشتوانه های عقلانی و اعتقادی دارد و همواره در دستور کار جمهوری اسلامی چه قبل و چه بعد از برجام بوده است .
خطیب جمعه کیش تصریح کرد : در طول تاریخ شاهد هستیم هرکسی به آمریکا تکیه و اعتماد کرده از همانجا آسیب دیده است ،مصدق علیه انگلیس با تمام توان مبارزه کرد اما از خطرآمریکا غفلت و به آنان اعتماد کرد که از همانجا هم علیه او کودتا شد.
امام جمعه کیش به فهرست جنایت های آمریکایی ها در ایران ، منطقه و جهان اشاره کرد و افزود: جنایاتی که آنان در طول تاریخ مرتکب شده اند فراموش نشدنی است .
وی با بیان اینکه ما با ملت امریکا کاری نداریم افزود : جدی ترین مشکل ما با دولت غارتگر و آدم کش آمریکا است .
حجت الاسلام علیدادی به فاجعه غم بار منا اشاره کرد و گفت: چهل روز از آن فاجعه فراموش نشدنی در تاریخ می گذرد ،جنایتی که سبب شد حجاج و زائران بیت الحرام تشنه و در حال احرام مظلومانه جان خود را از دست بدهند این درحالی است که مجامع حقوق بشر کوچکترین اعتراضی به این جنایت نکردند.
وی به تبلیغات سوء علیه جمهوری اسلامی توسط مجامع مدعی حقوق بشر در فتنه ۸۸ اشاره کرد و اظهار داشت : در آن روزها کشته های جعلی و ساختگی را در معرض دید همگان قرار می دادند و در تمام رسانه ها و مطبوعات در شمارگان و حجم وسیعی برعلیه نظام جمهوری اسلامی تبلیغ می کردند ، این افراد همان عده ای هستند که در مقابل کشته شدن بیش از هفت هزار نفر در فاجعه منا و در دفاع از حقوق انسان ها کوچکترین حرکتی از خود نشان ندادند .
خطیب جمعه کیش با تاکید بر اینکه انتقاد منصفانه ، دلسوزانه باعث پیشرفت جامعه می شود گفت : نباید دوستان منتقد در داخل را با دشمنان عوض کنیم ،نگاه ها و اختلاف نظرهایی در کشور وجود دارد و این امری طبیعی است ، اما همه این افراد در مقابل دشمنان با هم متحد و هماهنگ هستند.
وی تاکید کرد : نباید افرادی که به نظام و انقلاب مومن هستند و نگاهی متفاوت دارند را متهم و آنان را دشمن قلمداد کنیم بلکه باید در یک جبهه واحد و با اتحاد و انسجام در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم .
خطیب جمعه کیش به وضعیت کنونی سوریه اشاره کرد و گفت: این معنا ندارد که دولت های دیگر جمع بشوند تا برای این کشور تعیین تکلیف و دولت مشخص کنند بلکه باید مردم سوریه خود دولت خود را انتخاب نمایند .
وی گفت : سالها است که در سوریه یک جنگ تحمیلی به راه انداخته اند و با تمام توان از کسانی که در سوریه کشتار می کنند دفاع می کنند اما دنیا در مقابل این کشتار سکوت کرده و حتی از تروریست ها در سوریه دفاع می کند و سلاح در اختیار آنان قرار می دهد .
حجت الاسلام علیدادی تاکید کرد : امروز سوریه نیازمند آرامش است و تا زمانی که امنیت و اسایش به این کشور بازنگردد مردم نمی توانند در شرایط جنگ و تشنج دولتی برای خود تعیین کنند .
خطیب جمعه کیش در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت شهادت امام زین العابدین (ع) گفت : آن حضرت پیام عاشورا را به بهترین شکل ممکن اعلام و عاشورا را در تاریخ ماندگار کرد.
نماز جمعه این هفته کیش با حضور جمعی از مسئولان و مردم خداجوی کیش در مسجد خاتم الانبیا (ص) برگزار شد .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=297
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.