• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
7

سرعت اجرای پروژه های عمرانی مناطق آزاد در دولت سیزدهم ۲ برابر شد

  • کد خبر : 29487
  • 11 دی 1402 - 12:13
سرعت اجرای پروژه های عمرانی مناطق آزاد در دولت سیزدهم ۲ برابر شد

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: پروژه‌های عمرانی در مناطق آزاد کشور در دو سال گذشته از دولت مردمی سیزدهم نسبت به گذشته با سرعت دو برابر در حال اجراست.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از فرینا، حجت الله عبدالملکی در آیین آغاز به کار پروژه عمرانی روسازی جاده محور ساحل جنوبی به نخل گل در جزیره زیبای قشم، اظهار کرد: ۷۰ درصد بودجه مصوب مناطق آزاد کشور به توسعه زیرساخت ها، ایجاد بستر مناسب برای فعالیت های اقتصادی و رفاه مردم ساکن در این مناطق و گردشگران اختصاص پیدا می کند.

عبدالملکی ادامه داد: با بیان اینکه مناطق آزاد، بهشت سرمایه گذاری ایران هستند، افزود: برنامه های خوبی در زمینه ایجاد رونق اقتصادی و تسهیل تجارت در مناطق آزاد کشور پیش بینی شده که با انجام آنها شاهد پیشرفت و توسعه این مناطق خواهیم بود.

به گفته وی، ایجاد عمران و آبادانی در مناطق آزاد یکی از ماموریت های اصلی سازمان های مناطق آزاد کشور براساس قوانین است که مستلزم انجام اقدامات زیرساختی است که اشتغالزایی و رفاه مردم را به همراه خواهد داشت.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پایان خاطرنشان کرد: طی ماه های گذشته با مدیرعاملی دکتر پیغامی در منطقه آزاد قشم، اتفاقات خوبی در زمینه انجام پروژه ها و توسعه این جزیره رقم خورده و ایجاد پروژه های زیرساختی و تاثیر آنها در آینده بیشتر خود را نشان خواهد داد.

براساس این گزارش در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه عملیات اجرایی این جاده، حجت الله عبدالملکی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، عادل پیغامی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، محمد صفری، معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی، منصور عظیم زاده اردبیلی، عضو موظف هیات مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، سعید اکبریان، معاون فنی و زیربنایی و جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29487
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.