• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

توسعه کیش در هفته چهارم لیگ ۲ مقابل حریفش حاضر نشد / اوضاع تیم همچنان بحرانی است

  • کد خبر : 270
  • 07 آبان 1394 - 0:44

تیم فوتبال توسعه کیش که این روزها درگیر مشکلات مدیریتی است برای بازی هفته چهارم برابر تیم پیام وحدت کاشمر به مشهد نرفت و با نتیجه ۳ بر صفر بازنده اعلام شد. این دیدار که قرار بود عصر روز چهار شنبه در مشهد برگزار شود، بدلیل حاضر نشدن نماینده جزیره کیش، ۳ بر صفر به […]

تیم فوتبال توسعه کیش که این روزها درگیر مشکلات مدیریتی است برای بازی هفته چهارم برابر تیم پیام وحدت کاشمر به مشهد نرفت و با نتیجه ۳ بر صفر بازنده اعلام شد.

این دیدار که قرار بود عصر روز چهار شنبه در مشهد برگزار شود، بدلیل حاضر نشدن نماینده جزیره کیش، ۳ بر صفر به سود حریف مشهدی اعلام شد. 

روح اله مقدم  مربی تیم توسعه کیش ضمن تایید این خبر افزود: قرار بوده صبح روز سه شنبه طی جلسه ای مشکلات تیم توسعه کیش بررسی و تیم به مدیر جدید واگذار شود ولی با حضور نیافتن شاهین فخیم در جلسه سرنوشت تیم در هاله ای از ابهام می باشد.

مربی تیم توسعه کیش با گلایه از داوری در بازی با رهپویان رضوانشهر گفت: عملکرد داوری در بازی قبل خیلی ضعیف بود و با سوت های اشتباه مانع از پیروزی ما شد.

مقدم اذعان داشت: پس از بازی با رهپویان تمرینات زیر نظر بنده برگزار شد ولی با مشخص نبودن وضعیت تیم تمرینات تعطیل شد و با ارسال نامه ای به فدراسیون درخواست به تعویق افتادن بازی های تیم توسعه کیش را تا مشخص شدن وضعیت مدیریتی داشته ایم.

تیم توسعه کیش در حال حاضر با ۲ امتیاز از چهار بازی همچنان در رده نهم یکی از گروه های ۱۰ تیمی لیگ دو قرار دارد.

با توجه به شرایط موجود معلوم نیست چه بلایی بر سر تیمی که برای لیگ برتر خیز برداشته بود، آمده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=270
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.