• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

تساوی توسعه کیش و نفت تهران در دیداری دوستانه

  • کد خبر : 653
  • 13 مرداد 1395 - 11:37

شاگردان دایی در دیداری تدارکاتی برابر توسعه کیش به تساوی دست یافتند. تیم توسعه کیش که تمرینات پیش فصل خود را برای حضور در لیگ دسته دوم کشور در تهران سپری می کند، عصر روز گذشته در دیداری تدارکاتی با شاگردان علی دایی به تساوی یک بر یک دست یافت.   در این بازی تدارکاتی […]

شاگردان دایی در دیداری تدارکاتی برابر توسعه کیش به تساوی دست یافتند.

تیم توسعه کیش که تمرینات پیش فصل خود را برای حضور در لیگ دسته دوم کشور در تهران سپری می کند، عصر روز گذشته در دیداری تدارکاتی با شاگردان علی دایی به تساوی یک بر یک دست یافت.
 
در این بازی تدارکاتی که در ورزشگاه صنایع دفاع نوبنیاد تهران برگزارشد، کیشی ها در شرایطی که اولین بازی تدارکاتی خود را برگزار می کرد، توانستند بازی خوبی را ارائه دهد.
نیمه نخست این بازی در شرایطی دنبال شد که دو تیم به دنبال محک زدن بازی بودند اما رفته رفته بازی خود را ارائه دادند.
نفت تهران در دقایق پایانی نیمه نخست این دیدار صاحب یک ضربه پنالتی شد که این موقعیت توسط شاهین مهدی پور گلر جوان شاهین توسعه کیش دفع شد تا نیمه اول در شرایطی که نماینده کیش سه موقعیت گل زنی را از دست دادند با  تساوی بدون گل به پایان برسد.
نیمه دوم بازی ابتدا این تیم نفت تهران بود که توانست توسط آرش رضاوند هافبک جوان این تیم به گل اول این بازی دست یابد که در ادامه معین نظام الاسلامی مهاجم تیم شاهین توسعه کیش گل تساوی را با یک ضربه سر زیبا از روی محوطه جریمه به ثمر رساند تا نماینده جزیره کیش در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور بتواند اولین گام خود را در راه آماده سازی مسابقات لیگ دو محکم بردارد.
 
نفت تهران که در هفته دوم لیگ شانزدهم روز دوشنبه برابر سپاهان اصفهان شکست خورده بود.
 
دایی در این دیدار دوستانه از بازیکنان ذخیره در ترکیب خود استفاده کرد تا این بازیکنان در آستانه آغاز هفته سوم لیگ برتر در شرایط مسابقه قرار بگیرند.
 
نفت تهران در هفته سوم لیگ در ورزشگاه تختی تهران میزبان پدیده مشهد خواهد بود.
 
 
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=653
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.