• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

مربی سابق راه‌آهن سرمربی توسعه کیش شد

  • کد خبر : 640
  • 25 تیر 1395 - 22:22
مربی سابق راه‌آهن سرمربی توسعه کیش شد

حمید منوچهری که سابقه ی مربی گری در راه آهن تهران را در کارنامه خود دارد، رسما به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال توسعه کیش انتخاب شد.      در حالی که تیم فوتبال توسعه کیش برای فصل آینده دارای شرایط مبهمی است اما شنیده ها حاکی از آغاز به کار فعالیت این باشگاه با […]

حمید منوچهری که سابقه ی مربی گری در راه آهن تهران را در کارنامه خود دارد، رسما به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال توسعه کیش انتخاب شد.

     در حالی که تیم فوتبال توسعه کیش برای فصل آینده دارای شرایط مبهمی است اما شنیده ها حاکی از آغاز به کار فعالیت این باشگاه با سرمربی جدید خود می باشد.

فصل گذشته بود که فدراسیون امتیاز لیگ دویی را به هیات فوتبال کیش هبه نمود و مقرر شد این تیم با حمایت سرمایه گزاران این جزیره و با نام توسعه راهی مسابقات شود. اما این اتفاق به مزاق مالک شاهین کیش خوش نیامد و وی معتقد بود این امتیاز متعلق به شاهین است. شاهینی که فصل پیش سقوط کرده بود و باید در لیگ ۳ شرکت می کرد.

درگیری بر سر این امتیاز بین مسئولان تیم توسعه و مالک شاهین هفته ها سوژه رسانه ها بود تا جایی که طرفین به توافقاتی دست یافتند و قرار شد مالک شاهین به عنوان اسپانسر امتیاز تیم را دراختیار خود بگیرد.

شاهین فخیم با بدست آوردن سهمیه خیلی سریع تغییراتی را در کادر فنی خود اعمال کرد. ابتدا ناصر فریاد شیران را به عنوان مدیر فنی و سرمربی جایگزین وحید مظاهری کرد اما هنوز دو هفته نگذشته بود که تغییر موضع داد و  حسین خطیبی را روی نیمکت تیمش نشاند.

این تیم تحت هدایت خطیبی نتایج قابل قبولی بدست آورد و تا هفته پایانی نیز مدعی صعود به دور دوم بود اما امتیازاتی که در نیم فصل اول بدلیل مشکلات مدیریتی این تیم از دست داده بود باعث شد تا دست شاهین از صعود بازماند.

اما آنچه شنیده می شود شاهین فخیم به تعهدات خود نسبت به پرداخت مطالبات بازیکنان ، هتل و … عمل نکرده است و شکایات زیادی به این باشگاه شده است و هیچ کس جوابگوی این مطالبات نیست.

گفته می شود هیات فوتبال کیش با توجه به مشکلات بوجود آمده به دنبال پیگری حقوق شاکیان بوده است و به احتمال فراوان با توجه به عدم تمایل تیمداری شاهین فخیم و بی توجهی وی به پرداخت بدهی ها ممکن است این امتیاز به اسپانسر جدید واگذار شود و تا آن زمان وضعیت این تیم مبهم خواهد بود.

حال با توجه به انتخاب حمید منوچهری بعنوان سرمربی که سابقه درخشانی در کارنامه خود ندارد، باید دید چه اتفاقاتی در ادامه رخ خواهد داد؟؟؟!!!

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=640
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱