• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

تقدیر مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از رئیس کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی در نوروز سال ۱۴۰۳

  • کد خبر : 30482
  • 13 اردیبهشت 1403 - 17:41
تقدیر مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از رئیس کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی در نوروز سال ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نخستین نشست شورای معاونان و مدیران، با اهداء لوح سپاس از اقدامات راهبردی عزت اله محمدی رئیس کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی و مدیر عامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش قدردانی کرد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی کیش، رحیم سرهنگی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در این دیدار ضمن پاسداشت تلاش های شبانه روزی خادمان نوروزی، نقش خدمات دهندگان در دو شاهراه مهم ورودی به جزیره را مهم و مثبت ارزیابی کرد و گفت: در ایام نوروز شاهد رکورد زنی بی نظیر فرودگاه بین المللی کیش در پذیرش پروازها بودیم.

سرهنگی، اظهار داشت: پذیرش همزمان تعداد ۱۶ پرواز در فرودگاه بین المللی کیش و ارائه خدمات فرودگاهی همزمان به مسافران از اقدامات ویژه در این ایام محسوب می شود.

به گفته رحیم سرهنگی با وجود اینکه به دلیل بهره برداری زود هنگام از افتتاح پایانه فرودگاهی بین المللی کیش زمان زیادی نمی گذرد با اتخاذ تدابیر لازم در میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی شاهد رکورد زنی این پایانه بودیم.

وی، گفت: بر اساس نظر سنجی هایی که در سطح جامعه انجام شده عموم مردم کیش و گردشگران سطح ارائه خدمات نوروزی را در مقایسه با مدت زمان مشابه بی سابقه عنوان کردند و ابراز رضایتمندی داشتند.

به گفته سرهنگی تشکیل نشست های هم اندیشی و راه اندازی ستاد نوروزی قبل از آغاز سال جدید با یک برنامه زمان بندی شده با شناسایی نقاط قوت و ظرفیت های موجود در حوزه ارائه خدمات به گردشگران، زمینه ساز مدیریت صحیح سفرهای نوروزی شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30482
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.