• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

آقایان سنگ اندازی نکنید و دست از سر “بانی گستر” بردارید / در کیش حتی به ما آب هم نمی‌دهند

  • کد خبر : 1055
  • 23 مهر 1395 - 0:14
آقایان سنگ اندازی نکنید و دست از سر “بانی گستر” بردارید / در کیش حتی به ما آب هم نمی‌دهند

حمزه حسینی مدیرعامل بانی گستر کیش خطاب به مسئولان هیئت فوتبال کیش: آقایان سنگ اندازی نکنید و دست از سر “بانی گستر” بردارید به گزارش کیشوند نیوز، حمزه حسینی مدیرعامل بانی گستر کیش در باره مطالب منتشر شده روزهای اخیر در خصوص این که این باشگاه بانی گستر می خواهد از لیگ دو انصراف داده و در […]

حمزه حسینی مدیرعامل بانی گستر کیش خطاب به مسئولان هیئت فوتبال کیش: آقایان سنگ اندازی نکنید و دست از سر “بانی گستر” بردارید

به گزارش کیشوند نیوز، حمزه حسینی مدیرعامل بانی گستر کیش در باره مطالب منتشر شده روزهای اخیر در خصوص این که این باشگاه بانی گستر می خواهد از لیگ دو انصراف داده و در آستانه انحلال است گفت: با سند و مدرک اعلام می کنم که چه کسانی دنبال منافع خودشان است، و آقای علاقه مندان بدون چشم داشتی آمده در کیش در امر فوتبال سرمایه گذاری کند و با سند و مدرک هزینه های انجام گرفته موجود است که چقدر هزینه کرده است.

مدیرعامل بانی گستر کیش در ادامه سخنان خود گفت: این حضرات که دارند می گویند آقای علاقه مندان برای زمین خواری به کیش آمده است بر چه اساسی این حرف ها را  میزنند؟ همین افراد برای عضویت در هیات مدیره تقاضای ۸۰۰ میلیون و ۱۰۰ میلیون تومان کرده اند، اسنادش هم کاملا مستند و قابل ارائه به تمام محاکم هست و چون آقای علاقه مندان مقاومت کرده دارند شلوغش میکنند. شما در کجای ایران سراغ دارید اعضای هیئت مدیره باشگاه بیان پول بگیرند؟ به جز آقای محمودپازوکی که دنبال این حرفها نبوده باقی به جای این که دنبال منابع مالی باشند و پول به باشگاه تزریق کنند دنبال این بوده اند دریافتی هم داشته باشند.

وی در ادامه گفت: من شنبه از محاکم قضایی پیگیری خواهم کرد که چرا خودشان را منتسب به جاهایی می کنند تا به یکسری افراد پولدار در ورزش فوتبال بچسبند تا منافعی به دست بیاورند.

حمزه حسینی در ادامه سخنان خود افزود: بانی گستر کیش تمایلی به ادامه تیمداری در لیگ دو ندارد ولی این باشگاه به روند خودش ادامه داده و از جیب خود هزینه خواهیم کرد و فردا هم به کیش میرویم تا مهیای بازی شویم.

وی در ادامه  گفت: در کیش حتی از دادن یک آب معدنی به دست ما کوتاهی میکنند، زمین هم که در اختیار نگذاشته اند و همش میگویند عضو کمیته صیانت از فوتبال هستند  و… که این موضوع را من پیگیری خواهم کرد و منتظر هستم که ببینم چه برخوردی با مطلب من صورت می گیرد.

لازم بذکر است که تیم فوتبال بانی گستر کیش در هفته ششم لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر روز شنبه ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه المپیک کیش میزبان کارا شیراز است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1055
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.