• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

حضور هواداران مکزیک، سنگال و غنا در کیش

  • کد خبر : 25066
  • 24 خرداد 1401 - 13:27
حضور هواداران مکزیک، سنگال و غنا در کیش

دبیر انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان گفت: هواداران کشور مکزیک، غنا و سنگال قرار است در حد ظرفیت هتل‌ها در ایام جام جهانی در کیش سکونت داشته باشند و علاوه بر هواداران این کشورها، مقرر شده تیم ملی کشور سنگال هم کمپ تمرینی خود را در کیش برپا کند.

به گزارش کیشوندنیوز، دبیرکل انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش از برگزاری جشنواره بین المللی جزیره فوتبال از اوایل تیر تا پایان آذر در جزیره کیش خبر داد و گفت: جشنواره بین المللی جزیره فوتبال اول تیر ماه افتتاح شده و تا پایان مسابقات جام جهانی ادامه دارد.

محسن قریب بیان کرد: برنامه های متنوعی برای این واقعه ورزشی در نظر گرفته شده که با پویایی زیادی همراه است و همه علاقه مندان به ورزش می توانند در این ایام در جزیره حضور داشته باشند و از برنامه های مهیجی که در نظر گرفته شده بهرمند شوند.

وی افزود: نمایش پرده عریض فوتبال ها در استیج های مختلف با حضور مفسران و تحلیل گران بزرگ‌داخلی و خارجی یکی دیگر از برنامه هایی است که قرار است در ایام جام جهانی برگزار شود.

دبیر انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش با بیان این مطلب که ۳ کشور قرار است در ایام جام جهانی در کیش حضور داشته باشند گفت: با رایزنی هایی که انجام شده هواداران کشور مکزیک، غنا و سنگال قرار است در حد ظرفیت هتل‌ها در ایام جام جهانی در کیش سکونت داشته باشند و علاوه بر هواداران این کشورها، مقرر شده تیم ملی کشور سنگال هم کمپ تمرینی خود را در کیش برپا کند.

قریب بیان کرد: در صورتی که هتل‌های کیش در لیست “حیا کارت” قطر قرار گیرند شاهد حضور گردشگران خارجی بیشتری خواهیم بود که در رایزنی‌هایی که با طرف قطری انجام شده قول‌های مساعدی در این زمینه داده شده است.

وی گفت: با توجه به ظرفیت محدود هتل‌های کیش اولویت اصلی گردشگران داخلی هستند که به کیش سفر می کنند، البته امیدواریم پذیرایی خوبی هم برای گردشگران کشور خودمان و هم اتباع خارجی در این ایام داشته باشیم.

محسن قریب در خصوص کمپ تمرینی بازیکنان تیم ملی ایران افزود: در سفر ماه گذشته عوامل و کارشناسان تیم ملی به جزیره کیش داشتند و با بازدیدهایی که از زمین های ورزشی کیش صورت گرفت اعلام کردند، فیفادی شهریور ماه حتما در جزیره کیش برگزار خواهد شد و اگر لژیونرهایی که در تیم های خارجی بازی می کنند اجازه مرخصی داشته باشند قبل از اعزام به کشور قطر فیفادی دوم را هم نیز در کیش برگزار خواهند کرد و از کیش به قطر اعزام خواهند شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25066
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.