• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

رزرو هتل های کیش توسط هواداران مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

  • کد خبر : 26020
  • 21 مهر 1401 - 16:12
رزرو هتل های کیش توسط هواداران مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

محسن قریب از رزرو هتل های کیش توسط گردشگران و برخی از مسافرانی که علاقمند به بازدید از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند، خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرعامل موسسه جشنواره‌ها و مناسبت‌های کیش در خصوص برنامه ریزی های لازم جهت برقراری مسیرهای “هوایی و دریایی” هواداران مسابقات جام جهانی که قصد سفر  از کیش به قطر را دارند، گفت: رویکرد کیش در مسابقات جام جهانی قطر برگزاری یک رویداد بزرگ فرهنگی و ورزشی با محوریت جزیره فوتبال است.

به گفته قریب جزیره کیش میزبان هواداران تیم ملی فوتبال ایران با برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی و فرهنگی خواهد بود.

وی عنوان کرد: جزیره کیش با آغاز رویداد ۲۰۲۲ قطر به عنوان کانون هواداران تیم ملی ایران نقش آفرینی خواهد کرد و تعداد زیادی از متقاضیان سفر به کیش در این رویداد مهم ورزشی مسافرانی از اقصی نقاط کشور به ویژه ایرانیان مقیم خارج از کشور هستند.

محسن قریب، تاکید کرد: رویکردی برای گردشگران خارجی حاضر در این دیدارها وجود ندارد مگر کسانی که تمایل داشته باشند کیش را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنند.

قریب با اشاره به میزبانی جزیره کیش به عنوان محل پاتوق خانواده های فوتبالی، خاطر نشان کرد: این منطقه میزبان شایسته گردشگران داخلی خواهد بود از این رو اتباع خارجی نیز به خاطر اقامت ارزان در کیش قصد سفر به این جزیره را دارند.

وی، گفت: در صورتی که اتباع خارجی فقط برای تماشای مسابقات جام جهانی به قطر سفر کنند؛ جزیره کیش پذیرای گردشگران خارجی در ایام جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26020
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.