• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

وضعیت آموزش و پرورش و بهداشت کیش بسیار نامناسب است/ چرا تامین اجتماعی در کیش درمانگاه نمی سازد؟

  • کد خبر : 9338
  • 20 بهمن 1396 - 12:28
وضعیت آموزش و پرورش و بهداشت کیش بسیار نامناسب است/ چرا تامین اجتماعی در کیش درمانگاه نمی سازد؟

ناصر شریفی در کارگروه توسعه جزایر استان با حضور وزیر کشور، وضعیت آموزش و پرورش و بهداشت را در جزیره کیش افتضاح عنوان کرد.

نماینده مردم غرب استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در کارگروه توسعه جزایر استان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، گفت: در جزیره کیش با وجود جذابیت آن برای مردم ایران، مشکلاتی اساسی وجود دارد و وضعیت آموزش و پرورش و بهداشت آن بسیار نامناسب است.

شریفی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش کیش افتضاح است، گفت: اداره آموزش و ‌پرورش کیش در یک مدرسه واقع شده است کانون پرورشی فکری ندارد،  و مدارس این جزیره تخریبی هستند و کسی به آن ها رسیدگی نمی کند.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امکانات بهداشتی و درمانی جزیره کیش در حد فوق تخصصی است اما هزینه آن گران است و هزینه یک شب بستری شدن در بیمارستان کیش به ۵ میلیون ریال می رسد و برخی بومیان برای یک شب بستری شدن در بیمارستان کیش مجبورند سند خانه خود را گرو بگذارند.

شریفی این پرسش را مطرح کرد که چرا تامین اجتماعی با وجود گرفتن حق بیمه، یک درمانگاه در کیش نمی سازد؟

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود خواستار مجوز افزایش قدرت موتور شناورهای صیادان و توجه به راه اندازی و احیای بازارچه های مرزی در غرب استان شد.

وی همچنین در رابطه با وضعیت بهداشت و درمان جزیره لاوان گفت: وضعیت بهداشت و درمان جزیره لاوان بد و نامناسب است و امکانات بهداشتی و درمانی این جزیره تنها در اختیار شاغلان وزارت نفت در این جزیره است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9338
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.