• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

خدیور به نیمه نهایی ۴۰۰ متر رسید

  • کد خبر : 5487
  • 15 تیر 1396 - 8:58
خدیور به نیمه نهایی ۴۰۰ متر رسید

علی خدیور دونده ماده ۴۰۰ متر کشورمان از جزیره کیش با ثبت رکورد ۴۷ ثانیه و ۳۰ صدم ثانیه به مرحله نیمه نهایی این ماده در رقابت های قهرمانی آسیا راه یافت.

به گزارش کیشوند نیوز، بیست و دومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا از صبح امروز (پنج شنبه) ۱۵ تیرماه در ورزشگاه شهر بوهان سوار (اودیشا) هند برگزار شد.

این مسابقات از چند جهت برای رشته دو ومیدانی قابل اهمیت است؛ هم می‌تواند فرصتی باشد برای کسب سهمیه رقابت‌های جهانی و هم اینکه دوومیدانی نشان دهد چه ظرفیتی برای بازی‌های آسیایی دارد.

تیم ملی دو و میدانی کشورمان با ترکیب احسان حدادی، محمد صمیمی (پرتاب دیسک)، رضا مقدم (پرتاب چکش)، حسن تفتیان (۱۰۰ متر)، علی خدیور (۴۰۰ متر)، کیوان قنبرزاده (پرش ارتفاع)، سبحان طاهرخانی (پرش طول)، امیر مرادی، مسلم نیادوست (۸۰۰ متر و ۱۵۰۰ متر)، حسین کیهانی (۳۰۰۰ متر بامانع)، بهزاد مصطفوی (۵۰۰۰ متر)، میلاد سیار (۱۱۰ متر بامانع)، علی ثمری (پرتاب وزنه) و سحر ضیایی (پرتاب نیزه) در این دوره از رقابت ها حضور دارد.

در این رقابت ها علی خدیور ملی پوش کشورمان درماده ۴۰۰ متر با ثبت رکورد ۴۷ ثانیه و ۲۰ صدم ثانیه به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
علی خدیور در مرحله مقدماتی دوی چهار صد متر با نمایندگان هند، عمان، تایلند، تاجیکستان،‌ مالزی، لبنان و کره همگروه بود و پس از نماینده هند که ۴۰۰ متر را در ۴۷ ثانیه و ۴ صدم ثانیه دوید با ثبت رکورد ۴۷ ثانیه و ۳۰ صدم ثانیه درجایگاه دوم ایستاد.
نمایندگان عمان، تایلند، تاجیکستان،‌ مالزی و لبنان در حالی در جایگاه های بعدی این رده بندی ایستادند که نماینده کره به دلیل مصدومیت از دور خارج شد.

طبق برنامه زمانبندی اعلام شده، مرحله نیمه نهایی ماده ۴۰۰ متر ساعت ۱۸:۴۰ به وقت ایران خواهد بود.

همچنین در صورت صعود خدیور به مرحله نهایی، فینال این ماده نیز فردا جمعه رأس ساعت ۱۹:۰۵ برگزار می گردد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5487
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.