• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

رقابت ۵۰۲ داوطلب در آزمون سراسری سال ۹۶ کیش

  • کد خبر : 5492
  • 15 تیر 1396 - 10:20

مدیر دانشجویی فرهنگی پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف با اعلام اینکه ۵۰۲ داوطلب امروز و فردا در آزمون سراسری سال ۹۶ به رقابت می پردازند از افزایش ۲۰ نفری (پنج درصد) مشارکت داوطلبان امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

امیر علی اکبر خیاط صبح پنجشنبه در حاشیه برگزاری آزمون سراسری سال ۹۶ تعداد کل شرکت کنندگان در گروه های علوم ریاضی، فنی، انسانی، هنر و زبانهای خارجی را ۵۰۲ شرکت کننده عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۱۵۷ نفر صبح امروز در گروه های علوم ریاضی و علوم انسانی به رقابت پرداخته اند که ۷۹ نفر را دواطلبان زن و ۶۸ نفر را مردان تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان گروه ریاضی ۹۴ نفر هستند گفت: از این تعداد ۴۲ نفر زن و ۵۲ نفر دیگر داوطلبان مرد هستند.
خیاط، شرکت کنندگان در آزمون صبح امروز گروه علوم انسانی را نیز ۶۳ نفر اعلام کرد و افزود: ۳۷ نفر زن و ۲۶ نفر از داوطلبان مرد در این آزمون حضور دارند.

مدیر دانشجویی فرهنگی پردیس بین الملل کیش دانشکاه صنعتی شریف اظهار داشت : در آزمون عصر امروز نیز ۷۸ شرکت کننده در گروه هنر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که از این تعداد ۵۷ نفر زن و ۲۱ نفر مرد هستند که این تعداد شرکت کننده معمولا در یکی از گروه های ریاضی ،تجربی و انسانی شرکت کرده اند.

وی شرکت کنندگان در گروه زبان خارجی را نیز ۷۶ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۵۵ نفر زن و ۲۱ نفر مرد هستند که شرکت کنندگان در این گروه نیز درگروه های انسانی،تجربی و ریاضی شرکت کرده اند.

امیر علی اکبر خیاط پرجمعیت ترین شرکت کنندگان را در گروه علوم تجربی دانست و به ایرنا گفت: ۱۹۱ نفر شرکت کننده صبح فردا جمعه در این آزمون شرکت خواهند کرد که ۱۲۴ نفر از آنان زن و ۶۷ نفر مرد هستند .

وی شرکت کنندگان در زبان خارجی را نیز ۷۶ نفر اعلام کرد و افزود : از این تعداد ۵۵ داوطلب زن و ۲۱ نفر مرد هستند .

منبع:ایرنا

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5492
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.